woensdag 6 december 2017

#postcrossing#85

hoi hoi,
nieuwe week en een nieuwe postcrossing!
gisteren stond er al een blog online over het punt dat ik deze week weer voor een paar uurtjes ga werken.
daarom zijn de tijden van de woensdag en donderdag even aangepast.
op deze dagen zal ik het blog rond 07.30 al online zetten.
verder blijft op woensdag postcrossing gewoon het zelfde, en dat geld voor de donderdag ook.
alleen de tijd is dus even wat vervroegd.
voorlopig wil ik het zo even houden en zien hoe het gaat.
mocht het toch niet helemaal werken zo als nu gepland, dan zal ik de boel eens onder de loep gaan nemen en misschien alles wel gaan om gooien.
maar dat heeft niet me eerst voorkeur omdat sommige mensen nu zo gewend zijn aan op wat voor dagen blogs online komen en welke onderwerpen dat kunnen zijn.
en dan bedoel ik de ander onderdelen van het weblog als spelletje spelen, de oude doos of kattenstreken.
dus we gaan het zo even proberen, voor mij hoeft het geen probleem te zijn, ben vaak al rond 6 uur wakker. lang leven een kat die zijn eten wil en een hond van me dochter die na het voeren van de kat naar buiten wil. teamwork van hond en kat om mij uit bed te krijgen!

goed, gaan we over naar waar het omdraait in dit blog, kaarten sturen en ontvangen.
de kaarten die ik heb ontvangen waar er deze week nul.
en dat geeft niks, we hebben het al vaker mee gemaakt dat je weken niks hebt en dan op eens 4 tegelijk.
van de kaarten die ik zelf heb verstuurd is de kaart van vorige week naar Duitsland naar 5 dagen en 632 km te hebben gereisd aangekomen is, hoewel ik denk dat de kaart er eerder was en pas op de 5de dag is geregistreerd.
het viel namelijk op een zondag en ik denk dat net als hier ook in Duitsland geen post wordt bezorgt.
verder zijn uit postcrossing 83, Taiwan en postcrossing 81, Rusland die kaarten nog niet aangekomen.
we wachten dus nog even af tot deze er zijn.

deze week er er weer een kaart op de brievenbus gegaan.
en deze kaart gaat naar Finland, de kaart zal een afstand van 1583 km gaan afleggen voor die ergens op de deurmat gaat vallen.
dit wordt me 3de kaart die naar Finland gaat.
het standaard groetjes en happy postcrossing heb ik deze keer weg gehouden op verzoek van de ontvanger van deze kaart.
ik heb iets verteld over me dochter en haar aankomende verjaardag en het verrassingsfeestje die is gepland.

en zo komen we weer bijna aan het einde van postcrossing van deze week.
met nog twee weken te gaan tot aan de vakantie met de kerst en jaarswisseling.
volgende week gaat er gewoon weer één kaart uit maar de week daarop worden het er twee die er op uit worden gestuurd.
van 22 december 2017 tm 07 januari 2018 is er dan geen weblog!
de eerst volgende postcrossing is dan op 10 januari 2018 en dan gaan er ook weer 2 kaarten uit.
rest mij voor nu om jullie weer te bedanken en graag tot volgende week .....






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...