donderdag 30 december 2010

pinautomaat 2

op dinsdag 21 december 2010 schreef ik al over het pinautomaat hier op het dorp.
een apart ding die nu ongeveer 3 weken nieuw in bedrijf is.
teminsten dat hopen we.

was dat ding eerst bevangen met een dagobert duck gevoel met een dringende behandeling van een monteur nodig.
dat ook werlekijk nog heeft geholpen ook.
wordt zijn therapie bij de monteur vandaag weer voort gezet.
gisteren besloot dat ding om er weer mee op te houden geld te geven op verzoek.
en daar bij ook nog een soort alarmgeluid te laten horen.
een voordeel buiten kon je het horen maar als je hier binnen zat was daar niks van te merken.

een van de dingen die ik me wel afvroeg zo met dat ding en het alarmgeluid: wordt dat singiaal nou ook door gegeven naar een centrale of zo.
want dat ding piepte maar door en niemand die kwam kijken.
tot vanochtend,de geld wagen kwam om te vullen.
aha..hij kan leeg zijn,er is de laaste dagen zo met de feestdagen al het nodige gepint.
maar niks werdt gevuld en nog geen half uur later is dokter monteur er weer.
ze zijn er nog steeds mee bezig.

ik denk zo dat dit pinautomaat een bron van ergenis is voor vele dorpsgenoten.
als ik de gezichten zo zie als ze weer voor niks bij dat ding komen.
van de 3 weken dat hij nu draait heeft die meer geweigerd als iets gedaan.
ik kan me zo voorstellen dat bij de bank de nodige klachten al zijn binnen gekomen.
de leverancier van dit ding moet maar eens goed gaan kijken wat het probleem is waar door dit zo iedere keer komt.
want dit is knudde,je kan je eigen geld niet pinnen omdat dat ding een dagobert duck gevoel heeft.

tot het volgende blog.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...