donderdag 16 december 2010

(kerst) drukte

het is al weer een tijdje geleden dat ik een blog heb geschreven.
beetje druk gehad en daar is op het moment nog geen einde van in het zicht.

waren er wat dingen van persoonlijke aard die dringend me aandacht nodige hadden.
dat hebben we inmiddels achter ons en kan weer wat verademing ophalen.
(mmm...klinkt wel erg crypto als ik het zo lees,sorry maar ik kan over deze zaak verder niks kwijt,erg persoonlijk)
oke,naar dat te hebben gehad hupte we verder naar het ziekenhuis,een bezoekje aan de kno-arts voor me dochter.
die klacht al zo lang over haar keel dat ik bij de huisarts er op aan drong een verwijzing te geven en gelukkig deed hij dat ook.
een korte blik van de kno-arts was genoeg om me vermoeden te bevestigen.
de keel en neus amandelen moeten er uit!
wanneer?..euh dit jaar niet hoor,me agenda kan dat niet aan en ik wil de verjaardag van me dochter nog wel normaal laten verlopen. dus erna.
oke geregeld,19 januari 2011 wordt geprikt.
dan nog even een korte race door het ziekenhuis,bloedprikken en naar de afdeling opnamen,papieren invullen en we zijn klaar.
terug naar huis met de beloofte dat ik dan wel bij haar blijf.
ze moet een nachtje blijven dus mama mag ook een nachtje mee logeren.
de dagen gaan voorbij en we staan een anderhalve week voor de kerst,met een waslijst aan dingen te doen op papier.
1.kerstboodschappen halen.
2.nieuwe schoenen kopen voor me dochter.
3.traktaties maken voor school: me dochter is 27 december jarig dus vandaar.
4.de dag voor kerst voorbereiden aan eten wat gedaan kan worden,geen zin om dan de helft van me dag in de keuken te staan met de kerst.
5.27 december: me dochter jarig. niet vergeten om slinger op te hangen! kadootjes zijn er al.
6.tas inpakken met spullen voor me dochter,ze gaat een paar dagjes naar haar vader om daar oud en nieuw te vieren.
7. niet vergeten om 27 december op de maandag het gebak voor de verjaardag op te halen.

en na de kerst en de verjaardag kan ik dan ff tot rust komen van alle drukte.
nog wel ff wat dingen voor oud en nieuwe halen maar dan is het toch echt even tot rust komen van alle rompslomp.
en tussen alles door gaat het normale werk ook nog door.
de kabouters zijn echt met pensioen,wasmand legen,koken en boel opruimen.
dat gaat ook allemaal gewoon door.
en of het nog niet genoeg is,sinds gisteren ziekjes.
en emmer naast me bed is geen overdreven luxe,dat iedere keer naar beneden voor de wc raak je ook beu.
alle vormen aan vaste en vloeibare stoffen verlaten het lichaam.
hooft bonkt en zo heb je het koud en zo breekt het zweet je uit.
ik kan dit er echt niet bij hebben,ik heb nog genoeg te doen!
dus doe me een lol en laat dit snel over zijn.

tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...