zaterdag 14 november 2015

onverwachts overlijden

naar al het gezeik van deze week kwam het nieuw wat ik gisteren kreeg erg onverwachts. gisteravond kreeg ik te horen dat me tante was overleden. ze was een zus van me vader,ik kwam iedere week wel een keer bij haar voor een bakkie koffie en soms ook voor een luisterend oor en raad.
ze stond van de familie nog het dichtste bij me,ik zal haar missen.

een gevoel van gemis kruipt in me omhoog,
tranen vinden hun weg maar ik veeg ze snel droog.
ik had nooit gedacht dat gedachtes me konden raken,
dat jij je ogen zou sluiten en eeuwig zou blijven slapen.

rust in vrede!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...