donderdag 6 januari 2011

toetjes

als er hier in huis iets is wat weinig tot nooit gegeten wordt is het wel een toetje naar de maaltijd.
waarom dat zo is weet ik eigenlijk ook niet.

zo na alle feestdagen letten we weer op de dingen die we eten.
snoep,koek en chips is ff een verboden onderdeel in huis.
voor opgesteld de dingen die ik dan ook graag lust,de dingen die me dochter graag eet waar ik beslist niet van zal eten die zijn er nog wel.
al toevoeging na het avondeten ben ik nu begonnen met een toetje te eten.
de maag is dan goedvol en de snaaitrek is er echt niet meer.

in de supermarkt is er keuze genoeg en ik ga echt niet op alles kijken hoeveel kcal erin zitten.
ziet er lekker uit of ik ken het al en het is lekker dus meenemen en opeten.
stoofpeertjekwark met kaneel,yoghurt met appeltaartsmaak of bosvruchtenyoghurt.
hoe dan ook smaken zat.

de koffie s'avonds slaan we ook even over en we nemen een kopje thee.
en het koekje daar bedank ik ff voor.
heb er ook beslist geen trek in,na dat toetje zit ik echt zo vol dat ik er geen trek meer in heb.
nee,de keuze om een toetje te nemen na het avondeten is tot nu toe geen verkeerde keuze.

tot het volgende blog.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...