dinsdag 9 mei 2017

net echt!

sommige mensen hebben de gave om van iets op straat een geweldige foto te maken methet effect die net echt lijkt.
men neemt een beeld op straat of in een park en je gaat er bij staan en dan kan je best hele leuke kiekjes maken.
dit zijn er een paar die gewoon weg geweldig op de foto zijn gezet.

deze is in de eerste plaats gewoon schattig.
je zou bijna wensen dat dit meisje echt een dansje kan maken met dit beeld.
zekers een super mooie foto.








wie zei dat engeltjes zo schattig zijn?
waar de pijl en boog zijn gebleven van deze engel is al een raadsel maar die man heeft zeker de juiste pose gevonden om van dit engeltje een bengeltje te maken.






deze is ook geniaal gevonden.
in plaats van het effect dat het meisje blij is om deze man, ik denk een soort vader en dochter moment te veranderen in kus de vrouw en hou het kind tegen.
geweldige gevonden en zeker ook erg goed op de foto gezet.




ik krijg hier een beetje Harry potter gevoel bij.
als de jongen nou een bril had opgezet was het net geweest of Voldemort Harry te pakken heeft.







het is wel een beetje eng maar zeker goed gedaan.
je zou je doodschrikken als een beer zo komt aan waggelen!
zeker een goede vondst van de maker van dit kiekje.




dat brengt me wel op idee.
als ik weer eens ergens een reisje maak ergens naar toe een s rond neuzen of ik en me dochter niet van dit soort foto's kunnen maken?
wel even erbij op letten als je dit doet dat het ook mag, je kan niet overal zomaar even op een beeld gaan hangen voor en leuk plaatje.
maar dit geeft zeker ideeën als je een leuke plaatje wild hebben van jezelf.

tot het volgende blog .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dingen die duurder zijn geworden in 2024

foto: Freepik Dat alles duurder wordt hoef ik je niet te vertellen.  Toch kan ik me voorstellen dat het fijn is om alles op een rijtje te he...