vrijdag 8 april 2016

Victor Webster photography

het is inmiddels niet ongebruikelijk dat ik van tijd tot tijd dingen onder jullie aandacht probeer te brengen.
en daar hoort dit blog van vandaag ook zeker weer bij!
Victor Webster is van Canadees afkomst maar woont als sinds ongeveer 1998 in Los Angels.
als acteur ken je hem misschien van Mutant X (2001-2004), Charmed (2006) of Continuum (2012-2015).
natuurlijk heeft hij nog wel meer dingen gedaan zo als The Scoprion king ( deel 3 en 4).
zijn acteerwerk wil ik even laten voor wat het is en even door gaan op iets wat hij de laatste tijd aan het doen is: fotografie! en zijn werk ziet er echt niet slecht uit, sterker nog, ik persoonlijk vind ze fantastische.
de fijne kneepjes van het vak heeft hij geleerd van fotograaf Hans Gutknecht, fotograaf bij de Los Angeles Daily News sinds 1992.

als leermeester heeft Hans Gutknecht zeker de lessen over gebracht aan Victor Webster.
we hebben er zeker een talentvol fotograaf bij gekregen, dit betekent niet dat hij als acteur niks meer zal doen. maar momenteel is het fotograferen zeker een leuk bijkomst voor Webster.
dat zijn werk zeer in de smaak valt is hem ook niet onopgemerkt gebleven.



de foto's die op dit blog staan weergegeven zijn een paar voorbeelden van foto's die Victor heeft gemaakt. ik persoonlijk vindt ze erg mooi en heb deze op me computer staan als screensavers.

dit is een andere vorm van fotografie, werk met een model (Lauren Shaw).
dit is er een uit een reeks die op zijn instagram (victorwebsterphotograpy) staan.
ze zijn echt super mooi gemaakt.




Victor, ik wens jouw heel veel succes met je fotografie!
en dat we nog vaker van al die prachtige kiekjes mogen genieten.

tot het volgende blog ....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...