vrijdag 15 mei 2015

alarm pinautomaat

zo de ochtend had weer een bijzondere start. ik ben een vroege vogel,zo rond half zes ben ik meestal wel wakker,ook deze ochtend. niks aan de hand,maar als ik op de badkamer kom is een heel fel piep geluid het eerste wat me aandacht trekt. het komt van buiten,aan de overkant van me woning staat een pinautomaat en daar komt het vandaan. na snel wassen en aankleden loop ik even naar de overkant,niks bijzonders te zien maar wel dat geluid duidelijk te horen. wat moet ik nu doen? ik besluit de politie te bellen en leg uit wat er is. niet veel later komt er ook een wagen met twee agenten,ze kijken naar me woning dus ik loop even naar ze toe. ja het alarm is te horen maar geen sporen van inbraak. de beveiliging die het gebouwtje van het automaat in kan is gebeld. na een tijdje komt die ook,loopt rond en gaat bellen. en dan komt er op eens brandweer...what the f..! er schijnt een gasalarm af te gaan. (http://www.112markiezaten.nl/nieuws/82/Brandweer-rukt-uit-voor-gasalarm-in-pinautomaat-Sint-Philipsland) loos alarm blijkt. en ze gaan weer weg. maar nu komt het leuke..dat alarm is nu net weer gaan loeien. moet ik nou weer gaan bellen? of is er ook een andere burger die het hoort en het meld? iets zit niet goed dat is wel duidelijk. tot het volgende blog....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...