dinsdag 21 augustus 2018

#TBM #24 ... uit de oude doos!

één keer per maand is dit onderdeel op het weblog te vinden.
wie kent het niet ... een foto op instagram of facebook misschien zelfs op twitter met daar bij de #tbt?
dit staat voor Trough Back Thursday. waarom donderdag? geen idee.
maar dat bracht het idee van #TBM : Trough Back Memories, oftewel een foto waar ik een leuke herinnering aan heb of gewoon een leuk moment met een grappige verhaal, maar het kan ook iets triest zou kunnen.



let op! mochten er gezichten van persoon opstaan kan ik deze bewerkt hebben zo dat ze niet zichtbaar meer zijn. dit i.v.m de privacy van deze mensen


familiebezoek
je heb familie en je hebt familie, in mijn geval wil dat zeggen dat ik geen contact meer heb met die familie maar het contact met mijn ex schoonfamilie is nog steeds.
mijn ex en ik zijn wel uit elkaar maar we hebben samen een pracht dochter en die heeft alle recht om contact te hebben met de familie van vader's kant.
gelukkig is het contact met mij ook altijd goed geweest, ik ben tot aan de dood van mij schoonouders altijd bij hun blijven komen en werd nog steeds beschouwd als een (schoon)-dochter.
vader heeft een broer en een zus, over de broer zullen we verder maar zwijgen maar de zus daar is altijd een goed contact mee geweest.
nu was het zo dat ik haar al kende voor ik iets met haar broer kreeg, ik werkt met haar samen.
hoewel we half Nederland moeten door crossen om bij elkaar op bezoek te komen, is het wel zo dat we proberen om bij elkaar op bezoek te komen.
en het laatste bezoek was al weer 2 jaar geleden, bij mij dan, ik heb ze vorig jaar nog wel gezien toen wij bij hun een middag op bezoek zijn geweest.
dit was gecombineerd met een weekje vakantie in Meppel.
dit is mijn dochter met haar nichtje en neefje, ja, foto is bewerkt. dit om privacy en ter bescherming van hun zelf. internet heeft vele mooie en leuke dingen maar heeft ook zeker een duistere kant waar bij ik hun even in bescherming neem.
de foto is alweer van april 2016 en over een weekje zijn ze weer hier.
tijd voor een nieuwe foto zou ik zo zeggen.
het is altijd super gezellig, en ik merk op vele punten dat de kleine meid mijn dochter als een voorbeeld.
al je die met zijn twee in de keuken iets laat maken hebben ze de grootste lol en het is zeker heerlijk wat ze maken.
ik moet nog even kijken maar ik denk dat ik wel iets kan bedenken wat ze samen kunnen doen.
ik kan wel zeggen dat ze zeker zeer geliefd is als de grote nicht, dat geldt ook voor de kleine jongen.
de laatste keer toen hij hier was had hij niet zo veel op met mijn katten.
en dat liet hij ook duidelijk horen! als Frodo bij mij kwam was dat van zijn kant zeker niet gewenst.
mijn dochter liet toen ook nog even haar tante en oom verbaasd doen kijken toen zij snel en handig de luier van de kleine jongen wist te verschonen.
tja, ervaring met een jongere broertje en zusje zal ik maar zeggen.
het is nog even kijken wat we kunnen doen samen. door dat ik nog geen andere auto heb is het wat moeilijker om iets te plannen.
ik had graag met hun naar de Mozes brug willen gaan bij fort de Roovere, we hadden er lekker kunnen wandelen en de kids hadden in de speeltuin kunnen spelen.
maar dat gaat het nu even niet worden, ik denk niet dat we met 6 personen in de auto passen van de man van me ex-schoonzus.
hopelijk is het weer redelijk, dan kunnen we misschien hier naar de zeedijk naar het strandje.
ik heb de achtertuin wat opgeruimd, dan kunnen we misschien buiten zitten en genieten van mooie weer.
moet het niet weer boven de 30 graden worden want dan is het ook niet meer lekker hier achter.
dan is het net een sauna!
maar we gaan zeker een nieuwe familie foto maken van de nichtjes en neefje, leuk voor later.
en wie weet? over een paar jaar komt hij wel voorbij in #TBM.
o ja, mocht je je afvragen waarom mijn dochter wel in beeld is. die heeft een eigen you tube kanaal dus die kennen sommige al.
daar bij heb ik al vaker foto met haar geplaatst en ze vind het ook niet erg.

volgende maand is er weer een #TBM en er is dan een nieuwe logo.
wat ik dan uit de oude doos ga vissen? ik heb geen idee!

tot het volgende blog ....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...