woensdag 22 augustus 2018

#postcrossing#119

hoi hoi,
het is woensdag en dat betekend postcrossing op het weblog.
en vandaag gaan er twee kaarten uit!
dit omdat het blog van vandaag even de laatste is.
niet de aller laatste maar de laatste voor de vakantie. we gaan er even twee weken van tussen.


van 27 augustus tm 9 september hou ik nog even vakantie.
het eerst volgende blog van postcrossing is dan op 12 september. ook dan gaan er weer twee kaarten uit.
op deze wijze blijft de teller van een kaart per week gelijk.
vaste volgers hebben dit vast al eens eerder gezien, ik doe dit vaak rond de kerst ook zo en natuurlijk net als nu met de zomervakantie.
dit jaar heb ik een late vakantie en ik ga niet eens ver weg. ik blijft dit jaar thuis en krijg zelf loge's.

er zijn nog wat kaarten onderweg.
uit postcrossing 114 een naar Slowakije, 36 dagen onderweg.
uit postcrossing 117 een kaart naar Rusland, 15 dagen onderweg
en de kaart van vorige week, postcrossing 118 naar Duitsland, 8 dagen onderweg.
mogelijk dat na de vakantie ik je kan melden dat ze allemaal zijn aan gekomen.

gaan we door met de kaarten die ik er uit heb gestuurd.
we beginnen met deze. deze kaart gaat naar Tsjechiƫ.
de kaart gaat een afstand van 791 km afreizen.
iets met kastelen had ik niet, zo als een van zijn gewenste vragen om een kaart te sturen.
maar hier in Nederland hebben we wel genoeg vuurtorens en ik hoop dan ook dat hij deze mooi gaat vinden.
op deze kaart staan 16 vuurtorens langs de kust van Nederland, op de achterkant staat ook een lijstje met waar ze staan.
helaas bleef er weinig ruimte over om er verder iets bij te schrijven.

en dan de tweede kaart van deze week.
deze gaat naar de USA.
deze kaart gaat een afstand van 8337 km reizen.
ik heb het al vaker gezegd maar echt kaart waar iets op staat van waar ik woon zijn er niet meer.
dus heb ik deze kaart gekozen met beelden van uit de provincie waar ik woon : Zeeland!
en in het zomerseizoen zijn hier in Zeeland genoeg toeristen te vinden, vooral in de grotere kustplaatsen waar je ook naar het strand kan.

en zo komen we aan het einde van postcrossing van deze week.
de komende twee weken is er dus geen postcrossing! ik zie jullie graag weer terug op het eerste blog van postcrossing op 12 september.
ik ga genieten van twee weekjes rust,hopelijk mooi weer zodat we lekker buiten in de tuin kunnen zitten.
jullie weer bedankt voor de aandacht deze week en graag tot het volgende blog, na de vakantie!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oefentherapie reuma komt mogelijk in het basispakket zorgverzekering

foto: Reuma magazine.nl De klachten van reuma verschillen per dag. De ene dag heb je bijna nergens last van, terwijl je de andere dag vergaa...