woensdag 1 augustus 2018

#postcrossing#116

hoi hoi,
hier is postcrossing van deze week.
vorige week was het een zweterige week, Nederland had een hittegolf.
de temperaturen lagen voor onze begrippen erg hoog, een gemiddelde van 35 graden en komt nog meer van dit soort weer eind deze week!
en we hadden afgelopen vrijdag een bloedmaan, wat een teleurstelling was door de bewolking.
al weken geen regen en dan hebben we een prachtige natuurverschijning, kun je er niets van zien door bewolking!
die achteraf ook weer mee viel, want de regen die we kregen is echt niet voldoende om de droogte die er is op te lossen.

vorige week heb ik nog wel wat kaarten besteld om te versturen voor postcrossing.
dit keer heb ik wat kaarten gekozen die aansluiten op de omgeving waar ik woon.
kaarten met zee en strand, en zeker niet te vergeten vuurtorens!
nu staan die niet gelijk in de omgeving waar ik woon maar vuurtorens passen wel bij de provincie (Zeeland) waar ik woon.
ik kan dus weer even vooruit met kaarten sturen.


wat de kaarten betreft kan ik kort zijn, ik heb niks ontvangen en er is ook niks aan gekomen.
de kaarten die nu nog aan het reizen zijn, zijn de volgende:
postcrossing 113: USA, 22 dagen.
postcrossing 114: Slowakije, 15 dagen
en postcrossing 115: Taiwan, 8 dagen.

gaan we dus verder met de kaart die er deze week is uitgegaan.
en dat is deze, en die gaat naar Tsjechiƫ.
en de kaart zal een afstand van 1011 km gaan af reizen.
de ontvangster van deze kaart is, denk ik, tot nu toe de jongste deelnemer van postcrossing.
ze is 12 jaar oud en ik vind het super leuk dat zij deelneemt aan postcrossing.
en als ik zo eens naar profiel keek dan ze zeer actief met hobby's.
zeker geen typische heden daagse tiener die alleen maar interesse heeft voor de computer.
ik hoop dat ze hele veel leuke kaarten heeft gekregen en dat er nog heel veel bij mogen komen.

en daar mee komen we weer bijna aan het einde van deze week.
nog 2x een normale postcrossing en dan een dubbele postcrossing.
oftewel: er gaan 2 kaartjes op de bus en dan is er even 2 weken geen postcrossing van wegen de vakantie.
de vakantie is van 20 augustus tm 9 september.
wist je al dat het weblog nu een eigen instagram account heeft? je kan het vinden door te zoeken op @scooziemouse.
postcrossing deelde ik eer via mijn persoonlijke instagram maar dat gebeurd nu via dit account, plus nog vele andere dingen.
zo kun je snel en makkelijk zien wat er op dit weblog allemaal te vinden is.
voor nu sluit ik weer af met jullie te bedanken voor jullie aandacht deze week en graag tot volgende week ....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...