dinsdag 24 juli 2018

#TBM #23 ... uit de oude doos!

één keer per maand is dit onderdeel op het weblog te vinden.
wie kent het niet ... een foto op instagram of facebook misschien zelfs op twitter met daar bij de #tbt?
dit staat voor Trough Back Thursday. waarom donderdag? geen idee.
maar dat bracht het idee van #TBM : Trough Back Memories, oftewel een foto waar ik een leuke herinnering aan heb of gewoon een leuk moment met een grappige verhaal, maar het kan ook iets triest zou kunnen.

let op! mochten er gezichten van persoon opstaan kan ik deze bewerkt hebben zo dat ze niet zichtbaar meer zijn. dit i.v.m de privacy van deze mensen

10 jaar later
deze keer heb ik iets wat erg leuk was om te laten doen.
deze foto werd 10 jaar geleden gemaakt, 2018. 
ik had net een relatiebreuk achter de rug en was bij mijn vriendin in Den Bosch om even bij te kletsen en me hart te luchten.
phff ... ik zag er echt slecht uit!
alle stress en spanning is me nog duidelijk aan te zien.
mijn dochter had duidelijk nergens last van en staat er weer lekker happy op. ze komt graag bij mijn vriendin, ze noemt haar soms ook wel haar tweede moeder.

afgelopen maand was haar diploma uitreiking en daar was mijn vriendin ook bij.
super gezellig en een moment waar ze trots op was.
je kan eigenlijk wel zeggen dat zo inderdaad een tweede moeder is voor mijn dochter.
ze heeft letterlijk alle bijzonder momenten wel mee gemaakt, vanaf de geboorte tot aan nu.
zij was hier met een goede vriend, die fotografie als hobby heeft en hij wilde graag een nieuwe foto maken van ons.
er zijn er wel meerder gemaakt maar deze is toch wel de leukste.
en wat een verschil zeg, maar ja wat wil je .... we zijn 10 jaar verder.
ik weet nog hoe we elkaar voor de eerste keer hebben ontmoet, dat is ook alweer 31 jaar geleden.
we hebben elkaar ontmoet op het internaat waar wij beiden een tijdje hebben gewoond.
vanaf dag één hadden we een klik en die is er nog steeds.
we hoeven niet altijd uit te spreken om elkaar te begrijpen.
en soms hebben we van die momenten, dan kijken we elkaar aan en schieten we in de lach.
op dat soort momenten heeft mijn dochter gelijk zo iets van "nee, hé, gaan ze weer".
een bijzonder vriendschap dat is het zeker en ik hoop er nog eens 31 bij te kunnen plakken.

leuk om de verschillen na 10 jaar zo te zien .... hoewel? die vallen wel mee, geloof ik?
ja, we zijn ouder en dat zie je wel maar verder valt het wel mee.
ik wil Stef Mulder Fotografie bedanken dat hij dit heeft willen doen, we zijn er erg blij mee om weer wat mooie plaatjes aan onze herinneringen te kunnen toevoegen.

tot het volgende blog ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...