woensdag 18 juli 2018

#postcrossing#114

hoi hoi,
het is weer woensdag en dat betekend dat vandaag we weer een kaartje van postcrossing hebben verstuurd.
en wat een week! deze week heb ik mijn auto laten ophalen voor de sloop.
het was helaas niet anders, de veiligheid van rijden was gewoon weg en dan was dit de best keuze voor mij om te doen.
in het blog van gisteren kun je er meer overlezen.
voorlopige doen we het dus zonder auto, dat gaat ook zeker zijn ongemakken.
even shoppen voor kaarten gaat het niet worden maar gelukkig heb ik een paar sites waar ik leuke kaarten online kan bestellen. dus daar maak ik me geen zorgen om.

misschien heb je het al gezien maar er staan nu ook, hier rechts van de pagina links naar de facebook pagina van dit weblog en er is nu ook een instagram account van het weblog.
eerst deelde ik nog postcrossing via mijn persoonlijke instagram, foto van de kaart die er uit is gegaan maar dat gebeurd nu dus via het instagram account van het weblog.
het is aan je zelf of je het wil volgen of niet.
soms krijg ik ook wel verzoeken via mijn persoonlijke facebook pagina, maar die neem ik niet aan.
de facebook pagina en het instagram account is vrij voor iedereen die het wil volgen.

wat het ontvangen van kaart betreft was het rustig, we hebben niks gehad.
stilte voor de storm zal ik maar zeggen.
wel heb ik twee kaarten die nog aan het reizen zijn.
uit postcrossing 112 een kaart naar Rusland, die is nu 15 dagen onderweg en uit postcrossing 113 een kaart naar de USA, die er nu 8 dagen onderweg.
de kaart van deze week is afgelopen maandag al op de brievenbus gegaan. dit omdat ik gisteren een paar afspraken had.
ik wist niet zeker of ik tussendoor nog tijd had om mijn kaartje te schrijven dus heb ik voor de zekerheid dit een maandag al gedaan.

en dit is het kaartje ... en dit kaartje gaat naar Slowakije.
wederom een nieuw land waar ik iets naar toe ga sturen.
de wereld heeft nog veel meer plekken waar ik nog nooit iets naar toe heb gestuurd.
oké, deze kaart gaat 1255 km afreizen voor de plaats van bestemming is.
een van de vragen was een kleurrijke kaart, nou kleurrijk is deze zeker!
op deze kaart staan postzegels uit Nederland door de jaren heen.
sommige herken ik wel, maar er staan er ook tussen die ik niet ken.
toch wel leuk om dit zo te zien. door de jaren heen hebben we toch best veel verschillende postzegels gehad.

en zo komen we langzaam aan weer aan het einde van deze week.
we hebben nog 5x postcrossing te gaan tot aan de vakantie, en is er twee weken even geen postcrossing.
in postcrossng 119, de laatste voor de vakantie gaan er dan twee kaarten uit.
en dit zelfde wordt gedaan na de vakantie in de eerste postcrossing na de vakantie.
dat zal zijn op 12 september.
intussen heb ik wat nieuwe logo's van "happy postcrossing" gemaakt, of ik deze ook al ga gebruiken na de vakantie weet ik nog niet. nog even over nadenken dus.
rest mij nog om jullie te bedanken voor de aandacht deze week en graag tot volgende week ....








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...