donderdag 21 december 2017

merry xmas!

heb jij nog ook het gevoel dat het jaar best snel is gegaan?
ik heb er een dubbel gevoel bij, soms ging het allemaal snel en andere dingen leken maar niet op te schieten.
voor mij hier hebben we niet alleen drukke dagen met de kerst, die we gaan vieren met de vader van me dochter, zijn vrouw en kinderen.
gezellig samen cadeautjes uit pakken van onder de boom, lekker snoepen en heerlijk dineren s'avonds.
en hoe gezellig dit ook zal zijn, ik denk dat we het meeste uitkijken naar de dag na kerst, 27 december.
dan is het namelijk de verjaardag van me dochter, haar sweet 16!
hoewel de verrassing er helaas al vanaf is, sommige kunnen gewoon hun mond niet houden!
we gaan er toch een leuke en gezellig feest van maken, de hele dag door zal er bezoek zijn, het is dan wel heel druk in me huisje.
daarna gaan we rustig aan naar de jaarwisseling, geen bijzondere dingen die we dan hebben gepland.
me dochter en ik houden het lekker rustig thuis en willen dan gaan gourmetten.
die oliebollen hoeven voor ons niet zo, we wilde weer eens wat anders dus dit jaar doen we het zo.
ook is het nog even afwachten hoe Beertje gaat reageren op het vuurwerk, tot nu toe valt het mee.
hij kan wel eens schrikken van de harde knallen maar verder valt het nog mee.
me dochter heeft nog tot 8 januari vakantie maar ik mag 3 januari weer gewoon aan het werk.

maar tot die tijd houden wij vakantie, dat betekend dat er ook geen weblog zal zijn!
vandaag dus het één na laatste blog van 2017.
aanstaande zondag 24 december is er nog een kleine verrassing online: een kort extra verhaal van Cottonshall.
op 1 januari 2018 komt er nog een nieuwjaarsgroet online maar het weblog gaat pas weer als van ouds draaien op 9 januari 2018.
dus: vanaf 22 december tm 7 januari geen weblog online!

dan heb ik samen met me dochter nog een kerstfilmpje gemaakt.



ik wens iedereen fijne en gezellige kerstdagen en een hele maar vooral veilige jaarwisseling!

tot het volgende blog ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...