woensdag 29 november 2017

#postcrossing#84

hoi hoi,
nieuwe week en ook deze week wederom een blog van postcrossing.
de dagen worden langer hier in Nederland, het is al rond half 9 voordat we wat daglicht hebben en vaak regen en weinig zon.
rond 4 uur begint het al weer donker te worden en moet je de lampen gaan aan doen.
op verschillende plaatsen is het al een gezellige kerstsfeer die ons voorbereid op de aankomende kerst dagen.
inmiddels heb ik me welbekende kerstzegels ook gekocht, en ligt alles klaar voor de post, maar dat is pas na 5 december. dan hebben we sinterklaas hier ook achter de rug.
vorige week heb ik hier al meer over verteld.

na deze week is er nog 3 keer een postcrossing en dan is er een week of 2 geen blog door de feestdagen.
dit betekend dat ik, net als met de zomervakantie, in postcrossing 87 (20 december 2017) en postcrossing 88 (10 januari 2018) 2 kaarten er op uit ga sturen.
dan blijft de balans van 1 kaart per week toch een beetje gelijk.
het werkt dus eigenlijk net zo als toen met de vakantie, en dat ging geloof ik wel goed.
dus doen we het deze keer weer op die manier.
dus in het kort: in de week voor en na de vakantie gaan er 2 kaarten uit en van 22 december tm 7 januari 2018 is er geen weblog online.



deze week is het rustig geweest, er zijn geen kaarten bij bij aangekomen.
wel kreeg ik deze week het bericht dat de kaart uit postcrossing 77 naar de USA na 48 dagen is aangekomen.
dit was een eigengemaakte kaart van me dochter en die is zeer trots dat de kaart is aangekomen en ook erg leuk is gevonden door de ontvangster.
er zijn nu nog 2 kaarten onderweg, een van postcrossing 81 naar Rusland en de kaart van vorige week uit postcrossing 83 naar Taiwan.
dan had ik in postcrossing 46 (blog van 22 februari 2017) een kaart die naar de USA ging.
deze kaart is inmiddels wel expired maar in verband met afsluiten van het account toch nog geregistreerd als verzonden en ontvangen door postcrossing zelf.

deze kaart gaat naar Duitsland.
de kaart zal een afstand van 632 km gaan afleggen voor de ontvanger hem heeft.
kaarten naar Duitsland zijn er meestal wel met een dag of 3 รก 4.
hoewel de vraag was of er een kaart met afbeeldingen van me thuisstad konden worden gestuurd gaat dat helaas even niet.
deze kaarten zijn momenteel niet verkrijgbaar en die er wel zijn, zijn zo oud dat het niet meer klopt met de werkelijkheid.
dus ik hoop dat de kleine beschrijving van hier ook goed is.

en zo zijn we aan het einde van postcrossing van deze week gekomen.
dan gaan er binnenkort wat dingen veranderen, de blogs blijven zo als ze zijn alleen gaan de tijden van online veranderen.
vandaag krijg ik zelf ook meer duidelijkheid over het hoe en wat en kan ik gaan kijken en plannen hoe de tijden van alle blogs dan gaan worden. daar volgt later dus meer informatie over voor jullie.
maar postcrossing blijft wel iedere woensdag!
rest mij alleen nog om jullie weer te bedanken.
tot het volgende blog .....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...