maandag 10 juli 2017

stand van zaken, week 27

sorry, sorry. sorry!!!!!
het ging niet allemaal zo als gepland.
met alles wat er gaande is kreeg ik ook weer problemen met me laptop.
ik had al langer last van blauwe schermen en daar was dat ding al eens voor weg geweest.
maar het bleef maar aan de gang, en nu dus weer ellende.
dit keer bleef me laptop maar herstarten en terug vallen op een blauw scherm.
maar opstarten ... dus niet! en dat op zaterdag avond, je kan nergens terecht dan.
hopelijk is het nog te maken. nu draai ik dus weer met een oude pc kast uit het jaar nul.
die was niet helemaal optie maal dus die hebben we geprobeerd zo te krijgen dat die wat beter ging werken, dat duurde iets langer als gehoopt. maar het is redelijk gelukt.
ook het werkt op dit ding even wennen maar we kunnen doen wat we moeten doen.
ik heb die laptop net een jaar dus ik hoop dat het te maken is, wat het probleem ook is.

sorry voor het ongemak maar hier volgt het weblog als nog.

DIT IS HET WEBLOG VAN ZONDAG 9 JULI :

de vakantie staat hier op punt van beginnen.
de scholen hebben hun laatste dagen en dan 6 weken vakantie, misschien genieten maar me dochter vindt het toch wel erg lang, na een week of 3 begint ze er al genoeg van te krijgen.
afgelopen vrijdag (7 juli) was het nog sportdag, zij gaat paardrijden. omdat we daar al om 9 uur moeten zijn is het voor mij lastig om dan ook het weblog te plaatsen. het is niet te doen om naar huis te rijden en dan terug dus ik blijf daar en ga wat helpen, rond 12 uur waren we weer thuis.
maandag nog boeken inleveren en rapport ophalen en het is dan officieel vakantie.
me dochter is over naar het 4de schooljaar en zit dan in haar examenjaar. of dat hier nog is weten we niet, omdat we ook bezig zijn om te verhuizen.
als het gunstig valt dan kunnen we eind dit jaar misschien al verhuizen, en eerlijk gezegd hopen we dat ook.
het is voor ons tijd om het hier af te sluiten en een nieuwe start te maken.

dat sommige verandering zwaar vallen geld ook zeker voor mij.
ik heb het er eerder over gehad dat ze hier grafruimingen gaan doen en die zijn begonnen.
de graven van familie, waaronder me moeder worden verwijderd, deze woren herbegraven in een speciaal graf. wanneer dit gebeurd weten we nog niet.
ik heb de wens van me pa uitgevoerd, ook omdat het gewoon een hoop geld is om graven nog langer aan te houden.
toch voelt het raar, ruim 32 jaar was dit een plek waar ik naar toe ging en, hoe idioot het ook klinkt tegen een graf stond te praten. dat is nu weg.
maar het geeft me ook wel weer een fijn gevoel dat zij straks samen met haar ouders, zusje en oom bij elkaar liggen.
toch moet ik eerlijk bekennen toen ik daar stond en zag dat het weg was er iets in me brak.
het voelde als of me hart in duizend stukjes brak.

en dan terug naar de vakantie. ook het weblog houdt vakantie.
nog 5 weken te gaan voor het weblog twee weken offline zal zijn.
dit zal zijn van 15 augustus tm 27 augustus.
vooraf gaande hier aan zal postcrossing een aanpassing hebben.
in postcrossing 70, voor de vakantie, gaan er 2 kaarten uit en na de vakantie, in postcrossing 71 gaan er ook 2 kaarten uit.
zo blijft de teller van een kaart per week toch een beetje gelijk.
verder is er in de week voor de vakantie nog een kattenstreken en een spelletje spelen.
dinsdag 29 augustus gaan we weer beginnen, en dat doen we gelijk met een #TBM: uit de oude doos.
dus hou er rekening mee dat er vanaf 15 augustus tm 27 augustus ( week 33&34) geen weblog is.
de week dat we weer gaan draaien is ook de week waar de scholen gaan beginnen.
me dochter mag dan ook weer aan de bak.

wij houden best laat onze vakantie. de laatste 2 weken van de zomervakantie.
dit komt ook door een paar dingen die we hebben geplant om te gaan doen in de vakantie.
over het algemeen is het vakantie als van ouds, dagjes weg maar verder gewoon thuis.
en jullie? nog vakantieplannen? hoe dan ook, ik wens de gene die op vakantie gaan een fijne tijd!

tot het volgende blog ....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...