woensdag 14 juni 2017

#postcrossing#62

hoi hoi, daar zijn we weer!
ik riep het al een tijdje en ik heb me aan me woord gehouden!
ik ben kaarten gaan shoppen.
ik heb er weer een paar hele leuk bij kunnen vinden, er was nog wel meer maar je moet niet overdrijven dacht ik zo.
de man van de winkel, die ook het postagentschap van post.nl in beheer heeft vroeg ook vriendelijk of ik er postzegels bij wilde.
nou, doe maar een setje van de postzegels voor het buitenland.
de blik was zeer verbaasd. dus ik leg kort uit dat ik aan postcrossing doe.
daar had hij nog nooit van gehoord en vroeg me wat het was.
dus dat heb ik netjes uitgelegd, hij vond het een hele leuk iets.
mensen zijn te veel met digitale dingen bezig en vergeten hoe leuk het is om post te versturen of te ontvangen.
ja, dat vond ik ook, een kaartje maakt het zo veel leuker en is een stuk persoonlijker dan zo een email.

er is ook een kaart aan gekomen deze week.
dit is de kaart uit postcrossing 59 naar Duitsland, deze heeft er 20 dagen over gedaan om 452 km af te leggen voor die op plaats van bestemming was.
kaarten ontvangen heb ik deze week niet.
me teller staat op het moment op 58 verstuurd en 57 ontvangen, met de kaart van vandaag erbij zijn er nog 3 kaarten onderweg.

de kaart van deze week.
is deze geworden en die gaat naar .... Duitsland!
de afstand die de kaart gaat af leggen is 481 km.
de ontvanger ( het is een hij) had in zijn lijstje kaarten van je thuis stad staan.
helaas waren die kaarten er op het moment niet bij het winkeltje hier op het dorp.
omdat een andere kaart ook wel goed is heb ik deze kaart gepakt.
dus ik hoop dat deze honden hem net zo blij kunnen maken?
we zullen het bericht afwachten wat hij er van gaat vinden.

als je kaarten kan sturen die de ontvangers graag willen is dat altijd super leuk, helaas werkt het niet altijd.
het is hier een klein schalige dorpje en het winkeltje kijkt naar de vraag voor deze kaarten met afbeelding van ons dorp.
om eerlijk te bekennen zijn deze afbeelding al sterk verouderd en zou een paar nieuwe foto's geen kwaad kunnen. maar dat is mijn persoonlijke mening.
ik denk dat de vraag om dit soort kaarten daarom ook wat minder is geworden, maar dat is maar een persoonlijke gok van mezelf.
hoe dan ook, ik doe me best om aan wensen te voldoen.
en zo komen we dan aan het einde van pstcrossing deze week, weer bedankt jullie bezoek en graag
tot volgende week ....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...