donderdag 22 juni 2017

imvu foto bewerkingen #1

ik kan soms helemaal op gaan in ontwerpen, lekker creatief bezig zijn.
als ik genoeg ideeën heb of leuke plaatsjes die ik weer bewerkt tot iets nieuws kan ik de tijd wel eens vergeten.
ik doe dit met behulp van IMVU, ik heb hier al eerder over geschreven.
dit zelfde programma gebruik ik ook om de karakters voor Cottonshall te ontwerpen.

maar niet alleen dat, ik maak er ook plaatsjes mee die ik deel op instagram en via pinterest heb ik bord waar ik deze bewerking deel, niet alle bewerking deel ik daar. die ik zelf erg goed vind zet ik er op.
via instagram probeer ik om de dag wel iets te plaatsen van een bewerking.
enkele voorbeelden zijn deze:

deze maakte ik toen ik met sprookjes in me hoofd zat.
ieder poppetje moet je apart in je plaatsje neer zetten en daarna wordt het geheel nog eens bewerkt.
ik denk dat ik na wel 10 verschillende handeling op dit uit ben gekomen.
ik vind hem persoonlijk goed gelukt.
deze is te vinden op pinterst en instagram.







dan deze, is al van een tijdje geleden.
ik durf niet te zeggen hoeveel handeling ik hier op gebruikt heb.
maar het is wel met 3 verschillende programma's bewerkt.
deze hoort ook wel thuis in het rijtje van me favoriete.
de foto lijkt door de scheuren echt heel oud.




deze vind ik persoonlijk ook heel mooi.
deze is bewerkt op een wat simpele manier.
eerst de foto met de vrouw, in zwart-wit en dan mixen met een bloemenlaag.
het effect is best cool.



IMVU is een programma wat je op je computer kan zetten.
de andere programma's die ik gebruik zijn er die je op je mobiel of tablet moet zetten.
het is dus heen en weer mailen tussen de computer en mobiele apparaten om de bewerkingen gedaan te krijgen.
een van die programma's is Photo Lab Pro ( betaalde app) deze kan je ook gebruiken om je eigen foto's te bewerken.
zo kan je bijvoorbeeld je eigen gezicht mixen met dat van een kat, dit heb ik gedaan bij de logo van kattenstreken.
er zijn erg veel programma's die je kan downloaden om je foto's te bewerken, het is maar wat je zelf wil en of zo een programma je bevalt in gebruik.
ik ben heel blij met wat ik gebruik, en de uitkomsten zijn best goed.
misschien dat ik je nog wel meer bewerkingen laat zien in de toekomst?

meer van dit soort bewerkingen kun je vinden op pinterest:

https://www.pinterest.se/scoozie73/imvu/

dit is een selectie van de werkjes die ik om de dag deel via instagram.
als je op instagram zoekt naar scoozie73 kun je daar meer vinden tussen me foto's.
en nee, je hoeft me niet te gaan volgen, maar het mag wel.

tot het volgende blog .....






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oefentherapie reuma komt mogelijk in het basispakket zorgverzekering

foto: Reuma magazine.nl De klachten van reuma verschillen per dag. De ene dag heb je bijna nergens last van, terwijl je de andere dag vergaa...