dinsdag 13 juni 2017

greepy ghost photo's

heb jij je wel eens afgevraagd of er nou leven na de dood is?
nee, ik ga niet diepzinnig doen maar de vraag in dit blog is wel: geloof jij in geesten of niet?
je kent ze wel. van die greepy foto's waar je iets op ziet wat niet thuis hoort in het plaatje.
en of het nou iets is wat is vast gelegd wat niet de bedoeling was of simpel fotoshop.
met de techniek van fotoshop kun je veel doen maar niet alles is fotoshop, dat kun je gerust geloven.
spreek ik uit ervaring? misschien wel of misschien toch wel?
soms kan je er beter niet te lang bij stil blijven staan, dan nemen je hersens zekers te weten een loopje met je.
dit zijn een aantal greepy ghost photo's, ik laat het aan jullie zelf over of ze echt zijn of fotoshop.
alle foto's zijn genomen in een ziekenhuis, dus dat maakt het nog extra greepy!

erg eng is deze afbeelding waar iets over iemand heen staat gebogen.
je kunt je afvragen of dit de spreekwoordelijke "magere hein" is die op het punt staat iemand mee te nemen naar de andere kant.
of misschien een dierbare die een wakend bezoekje komt brengen.





deze werd genomen in een oud en verlaten ziekenhuis.
het beeld waar het om gaat is vergroot en extra in de foto geplaatst.
in de deuropening is duidelijk het silhouet te zien van ... iets.
een geest, spook, hoe je het ook wil noemen.
wat het ook is, je schrik je een hoedje als je het ziet.
nog erger als je het later op de foto pas ziet.











deze foto werd genomen door een verpleegster.
de ruimte is waar verpleegkunde kunnen even kunnen slapen als ze een lange dienst hebben. (dit soort ruimtes hebben de ziekenhuis in Amerika)
waarom ze dat deed is niet bekend maar in de spiegel is duidelijk een persoon te zien.
toch wel een eng idee dat er iets in een ruimte zou zijn waar jij even wil rusten voor je met je dubbel dienst verder gaat.







en de de laatste.
wederom een ziekenhuis maar nu van buitenaf.
het lijkt erop dat er iets op het dak staat.
misschien de geest van iemand die van het dak af sprong?
erg bizar en greepy als je dit op een foto aantreft.







je mag je eigen mening hebben over deze foto's.
denk je dat ze echt zijn of fotoshop?
soms kun je dingen niet verklaren. ze gebeuren en je kan niet zeggen waarom.
ja daar heb ik ervaring mee. want kun jij verklaren waarom een zoldertrap naar beneden staat als je s'ochtends uit je bed komt? ter informatie: het luik naar de zolder zit het een slotje dicht. of waarom lichten branden in je woonkamer terwijl je zeker weten ze de avond er voor uit te hebben gedaan. en wat dacht je van kastdeurtjes die open staan? en niet 1 maar alle drie de kastdeurtje stonden open.
dit gebeurd na dat mij vader was overleden in 2013 en ik spullen aan het uitzoeken was om op te ruimen.
ja, ik geloof dat er meer is na de dood! noem me gek maar ik geloof dat er dingen zijn als geesten.
ik steek niet alles op toeval sommige dingen gebeuren en je kan ze niet verklaren, wil ik ook niet, ik vind het goed zo en leef me leven gewoon door. en jij?

tot het volgende blog .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...