dinsdag 27 juni 2017

geslaagd! dat moeten we vieren ...

vorige week was het voor ons zeker een reden om er weer eens een avondje op uit te gaan.
reden deze keer was dat mijn dochter is geslaagd voor haar zorg examen op school.
ik ben echt super trots op haar. ze had het zelf niet verwacht, dus het is een meevaller.
volgend school jaar hoeft zij dit examen niet meer te doen.
dat verdiend dus wel iets extra en in haar geval wist ik wel wat ze wilde.
we zijn begonnen bij de McDonald's, ik ben geen fan van dit eten, het vult niet echt. na een uurtje heb je alweer trek, maar goed ze wilde dit graag weer eens doen dus zijn we gegaan.
we zijn beiden dol op de ice coffee die ze daar hebben dus de cola bij het menu werd voor een ice coffee ingeruild.
me dochter helemaal happy met haar big mac en ik heb het maar bij een kip wrap gehouden. een normale en een boerenfriet kiepen we uit op het blad en pak maar wat je pakken wil. het was best gezellig om weer een keer te doen.
op een zeker moment zitten we nog wat te kletsen als een klein jongetje bij ons op de grond gaat zitten en zijn schoenen uitrekt.
en deze bij me voeten neer zet. hij was ook gelijk weg, in de speelbak bij de McDonald's.
een paar keer komt hij nog voorbij maar lijkt er niet mee te zitten dat ze schoen bij ons staan.
tja, wat moet ik er nou mee? ik kijk nog rond maar zie niet gelijk mensen zoeken naar de schoenen van dit ventje.
we laten ze maar staan waar ze nu staan en gaan onze rotzooi opruimen, op naar de bioscoop voor de film.

bij de bioscoop zijn we nog ruim een half uur te vroeg.
dus we duiken het terras op met een cappuccino en kletsen nog wat. volgende week is er een feestje bij ons thuis van me dochter. (dit het nu aankomende weekend)
een paar vriendinnen komen slapen en ik heb voor hun een wie is de mol spel in elkaar gedraaid. 
het zal wel weer een dolle boel gaan worden.
even 7 uur gaat de zal open voor de film, me dochter had baywatch gekozen.
nou ken ik de serie van vroeger dus ik was een klein beetje sceptisch er over.
maar dat moet je dus even overboord gooien als je de film gaat kijken.
ja de karakters zijn wat namen betreft net als uit de serie maar verder is het een hele andere verhaallijn als in de serie.
en eerlijk is eerlijk, het was super leuk en zit zeker goed in elkaar.
Dwayne Johnson ken ik uit the scorpion king, ik denk de meeste van mij leeftijd. toen was het een actie held, om het zo maar te zeggen. maar deze rol doet hij zeker net zo goed, de humor en zijn gezichtsuitdrukking zijn een hele goed combinatie.
Zac Efron is bij de meeste wel bekend van high school musical, dat broekie is inmiddels wat steviger uit gegroeid kan ik je zeggen. ik snap die tienermeiden wel.
de reacties in de zaal van die meiden als hij in beeld komt ... zwijmel! zwijmel!
de ander waren voor mij onbekend. dan was er een moment dat David Hasselhoff verschijnt in de film. man! wat ziet die gast er verschrikkelijk uit! hij ziet er uit als iemand die een mislukte botox behandeling heeft gehad.
voor Pamela Anderson zit ook nog een klein rolletje in de baywatch film.
verder ga ik er niet te veel over vertellen maar echt, de film is zeker niet verkeerd en heeft totaal een andere uitstraling dan de serie.
ik raad het wel aan om deze , zo lang het nog kan, in de bioscoop te gaan kijken.

we hadden zeker een hele leuke avond gehad.
me dochter was helemaal in haar nopjes, bij de bioscoop stonden van die kartonnenfiguren van baywatch en ze is dus met de kartonnen versie van Zac op de foto gegaan.
aankomende weekend gaan we nog een beetje verder feesten. wie is de mol? de meiden mogen het gaan uit puzzelen. iedereen heeft er zin in.

tot het volgende blog ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...