zondag 7 mei 2017

suicide squad/Harley Quin: de video

afgelopen week had ik al een blog geschreven over het maken van deze video.
hier volgt de link van dat verslag:


dit is dus weer een blog wat in samenwerking is met callow.
we hebben als eens eerder iets samen gedaan.
het is de eerste keer dat me dochter, callow op you tube, een muziekvideo wilde maken.
en we hebben ons best gedaan het er zo goed mogelijk uit te laten zien.
maar we zijn maar amateurs, mogelijk als dit meer wordt gedaan dat het steeds beter gaat worden.
in tegenstelling tot de vorige keer zie je mij niet in deze video.
ik was meer van het filmen en regisseren van deze video.
ik ben gewoon geen type wat zou willen vloggen.
laat mij maar gewoon schrijven, daar voel ik me prettig bij.
wel leuk om zo achter de schermen er aan mee te werken.

afgelopen vrijdag was de video al te zien op haar kanaal.
maar natuurlijk deel ik hem ook hier!



deze video is gemaakt via wevideo, de gratis versie. meer weten over dit programma en hoe je deze zonder de reclame in je video kan gebruiken klik dan even op de volgende link:

https://www.wevideo.com/

tot het volgende blog .....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...