woensdag 17 mei 2017

#postcrossing #58

hallo, hallo,
hier zij we weer met een nieuwe postcrossing.
we zijn nu bijna 5 maanden bezig in het jaar 2017 en me teller van kaarten die expired zijn heeft er weer eentje bij.
met kaart uit postcrossing 49 erbij staat de teller op 4 kaarten expired.
laten we hopen dat ze binnen de mogelijk tijd die er is ze als nog worden geregistreerd.
toch wel raar dat vorig jaar ik één kaartje had die expired raakte en nu al 4 stuks.
ik hoop dat door de adressen te printen er geen verwaring meer is bij me handschrift en de kaartje nu wel gewoon gaan aankomen.
waar ik ook nog aan heb gedacht is: is het een oud adres? misschien dat de gene verhuisd is en niks heeft veranderd nij postcrossing, zou toch kunnen?

dat niet altijd kaarten aankomen is spijtig maar gelukkig is deze kaart wel aangekomen.
afgelopen zaterdag kreeg ik deze leuke kaart uit Canada, in 5 dagen, wat ik bijzonder snel vond is deze kaart 6032 km afgereisd voor ik hem had.
de afbeelding van de rode vos is super leuk en volgens de afzender komen deze dieren erg veel voor in het gebied waar ze woont.
helaas hier in Nederland wordt veel op vossen geschoten omdat ze schadelijk zouden zijn, ze zouden verantwoordelijk zijn voor het roven van pluimvee als kippen en ganzen. en daar schijnen de boeren weer nioet vrolijk van de worden. oké, we dwalen af.

de kaart van deze week, gaat naar het land waar ook deze week een kaart op expired kwam te staan.
nieuwe poging, en dit keer hopen dat hij wel in Rusland gaat aankomen.
de kaart zal 5433 km afleggen voor de ontvangster hem heeft.
en dan ga ik ook heel hard hopen dat deze wel gaat aankomen in Rusland.


langzaam aan is me kaarten voorraad weer gekrompen dus ik moet echt weer op kaartenjacht.
volgende week is het Hemelsvaartdag in Nederland en de dag erna is ook nog een vrije dag.
geen school voor me dochter, wel een weblog voor mij maar daarna kunnen we makkelijk een tripje plannen naar de stad om te shoppen.
het is nog 12 weken tot aan de vakantie, dan zal er twee weeken geen weblog zijn. jullie zullen postcrossing dan ook 2 weken moeten missen.
maar dat is voor later, ik heb intussen wel alles al geregeld wat ik wilde regelen voor de vakantie.
maar dit was het dan weer voor deze week, jullie weer bedankt en graag tot volgende week ....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dingen die duurder zijn geworden in 2024

foto: Freepik Dat alles duurder wordt hoef ik je niet te vertellen.  Toch kan ik me voorstellen dat het fijn is om alles op een rijtje te he...