woensdag 10 mei 2017

#postcrossing #57

hier weer een nieuwe postcrossing.
hier volgt een link van het postcrossing blog, echt even een aanrader om te kijken.

https://www.postcrossing.com/blog/2017/04/10/cats-checking-the-mail

gezellig hé? fijn zulke katten die je vinger proberen te pakken of je post kapot maken.
ik mag van geluk spreken dat die van mij dat niet doen. ze gaan wel kijken maar laten verder de post met rust.
ik moet wel eerlijk bekenen dat ik vroeger een hond had die dat niet deed.
het is wel eens voor gekomen dat ik met bepaalde post moest gaan bellen om uitleg over dingen waar post van was maar niet meer te lezen door dat de hond er kleine stukjes van had gemaakt.
niet altijd geloofde mensen het, tot ik ze de stukjes eens met een briefje heb opgestuurd en ze veel puzzelplezier heb gewenst.
dan is die hond op het einde van het filmpje toch een toch liever voor de postbode en de post.

goed over op de orde van dit blog.
het zal denk ik niet als een hele grote verrassing komen maar de kaart van vorige week nar Frankrijk was met 2 dagen 454 km te hebben gereisd aangekomen.
en dan gisteren kwam het bericht binnen dat de kaart uit postcrossing 55 naar Amerika ook is aangekomen naar 6831 km in 14 dagen te hebben gereisd.
en daar mee kwam me teller op 53 kaarten te staan die ik heb verstuurd, de teller met ontvangen kaarten staat op 52.
dan is er nog één kaart onderweg, deze is uit postcrossing 49 en ging naar Rusland, momenteel staat deze met 56 dagen onderweg op de teller. dus ik denk dat dit er ook weer een gaat worden voor de expired-lijst.

dus tijd om weer een kaartje te sturen.
en deze week is dat deze en die gaat naar Duitsland.
niet zo heel ver, 331 km zal deze kaart reizen voor de ontvangster hem heeft en één van haar favoriete was Diddle.
en laat ik nou net nog wat kaarten van deze muis hebben, tenminste, zijn vriendinnetje.
hopelijk vind ze die net zo leuk.
ze krijg in iedere geval een leuk fladderberichtje uit Nerderland van mij!


en daarmee komen we aan het einde van postcrossing voor deze week.
heel toevallig kwam ik afgelopen week een bewerkings app tegen waarmee ik me afbeelding van imvu leuk kon bewerken tot postcard.
hoe toepasselijk wil je het hebben om af te sluiten met zo een afbeelding, past helemaal bij dit blog.
dus, zoals elke week, iedereen weer bedankt en graag tot het volgende blog ....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dingen die duurder zijn geworden in 2024

foto: Freepik Dat alles duurder wordt hoef ik je niet te vertellen.  Toch kan ik me voorstellen dat het fijn is om alles op een rijtje te he...