woensdag 3 mei 2017

#postcrossing #56

hallo, hallo, welkom bij een nieuwe postcrossing.
en deze week begin ik met iets super grappig.
even in alle serieusheid, laten we onze postbezorgers vooral ook dankbaar zijn voor hun werk.
ze lopen wel onder alle weersomstandigheden om onze post te bezorgen.
petje af voor deze mensen die dit werk doen.
ik zou het niet hebben gekozen dus een klein applausje voor hun is zeker wel verdiend.
deze heb ik via een maatje gekregen en het bijzonder is dat me ex, vader van me dochter bij toeval postbezorger is.
ik kon het niet nalaten om hem deze op te sturen, haha.
soms is een grapjes tussen door toch wel mogelijk?
hier in Nederland komen deze diertjes niet voor dus de post bezorgers van post.nl hoeven niet bang te zijn deze hier aan te treven.

en dan is er nog een kaartje aangekomen deze week.
in postcrossing 53 ging er een kaart naar Taiwan en hier van het ik het bericht gehad dat deze is aangekomen na 18 dagen en 9606 km te hebben gereisd, helemaal top!
verder heb ik zelf niks ontvangen.

en dan de kaart voor deze week.
deze kaart gaat naar Frankrijk! de kaart zal een afstand van 454 km afleggen voor de ontvanger hem heeft.
net een jaar bezig met postcrossing en dit is voor mij de eerste die ik naar Frankrijk stuur.
omdat ik geen kaartje had met afbeelding van mijn woonplaats heb ik deze grappige kaart genomen en over me woonplaats iets geschreven.
heel toevallig is de afbeelding van de hond gelijk aan het hondenras waar ik er zelf ook eentje van heb: chihuahua.
het had een foto kunnen zijn van me eigen hond. (hahaha)

en met deze korte mededelingen van deze week loopt het blog van deze week al weer ten einden.
tja, ... het is niet anders, niet altijd is de week gevuld met vele ontvangen kaarten.
en dat geeft ook helemaal niks, bedenk dat voor iedere kaart die je er uit stuurt altijd ééntje terug komt. en soms ( jullie hebben het al wel eens meegemaakt) komen er op een week wel 4 binnen.
dat maakt postcrossing leuk, het is een grote verrassing. waar gaat jouw kaart naar toe en waar komt er een kaartje vandaan?
voor nu zeg ik weer bedankt en graag tot volgende week ....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dingen die duurder zijn geworden in 2024

foto: Freepik Dat alles duurder wordt hoef ik je niet te vertellen.  Toch kan ik me voorstellen dat het fijn is om alles op een rijtje te he...