zondag 23 april 2017

cottonshall 7: lied van mijn hart

intussen is het nieuw verhaal van Cottonshall klaar. het 7de verhaal alweer!
wie kan zich Adam Nichols nog herinneren? hij kwam voorbij in het 4de Cottonshall verhaal 'door de liefde geraakt'.
hoewel hij Davina Holt toen erg leuk vond is het tussen hun niet geworden wat hij hoopte.
pech voor Adam maar ik was hem niet vergeten.
in het 7de verhaal van Cottonshall krijgt hij een herkansing.


op 19 maart had ik een blog online gezet waar in ik jullie al over dit verhaal had verteld.
de titel was er en ik had van die foto avi's, twee maar ik kon niet kiezen en ik heb toen een poll online gezet om jullie te laten kiezen.
dat stemmen is wat tegen gevallen maar toch is ondanks de lage stemmen er één die net iets meer stemmen had.
dit is de avi die de meeste stemmen had! en gelijk in het kort waar dit verhaal over gaat.



het verhaal in het kort:
de wereld kent haar als het popidool Gigi maar ze heet eigenlijk Ginger Harper.
ze wilde er gewoon even van tussen en nu staat ze met autopech op een onbekende plek en dan blijkt ook nog de batterij van haar mobiel plat te zijn. kan het nog erger?
op weg naar huis ziet Adam Nichols de dame in nood en bied haar hulp aan.
Adam is al ruim 8 jaar alleen met zijn zoon Tim, samen hebben ze het beste er van gemaakt.
Adam werkt als leraar/schoolhoofd bij de kleine school van Cottonshall.
zonder problemen bied Adam Ginger aan een nachtje te blijven slapen, waar ze hulp kunnen regelen voor haar en de auto met pech.
Adam heeft duidelijk geen enkel idee wie Ginger eigenlijk is.
in Cottonshall lijkt ze rust te vinden zonder pers en zonder stalker!
Adam vindt deze dame wel heel aantrekkelijk en Ginger lijkt op haar beurt hem ook wel aantrekkelijk te vinden.
als lijkt perfect tot ze weer een berichtje ontvangt, heeft de stalker van Gigi haar dan toch gevonden?

en zo als ik in het begin al zei: het verhaal is af, en dat betekend dat de planning om het online te zetten er ook is.
vanaf nu heb je nog even 3 weken geduld nodig maar dan komt het 7de verhaal van Cottonshall, lied van mijn hart online.
dit zijn de datums:

deel 1 : 14 mei
deel 2 : 21 mei
deel 3 : 28 mei
en deel 4 : 4 juni

zo als je ziet is dit deel ook weer in 4 delen opgedeeld.
zo als altijd zal rond de klok van 10 uur ( Nederlandse tijd) die komende weken een deel online komen.

tot het volgende blog ....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen