donderdag 2 maart 2017

stand van zaken: week 9, 2017

we zullen weer eens een up date geven van ons persoonlijk leven.
die op het moment behoorlijk op zijn kop staat.
hoewel ik er graag me hart op los wil laten om dit met jullie te delen is het verstandiger om dat voor nu even niet te doen.
er lopen nog wat zaken en als deze zijn afgerond kan ik het misschien wel doen?
ik hoop het want ik heb jeukende handen om de boel openbaar te gooien en niet zo als de betrokken partij in de doofpot stoppen.
dit heeft te maken met me dochter en haar medische ongemakken.
misschien hier later nog meer over.

verder gaan de dingen langzaam aan.
ik heb een week of 4 geleden mezelf behoorlijk pijn gedaan. een klein ongelukje waar van ik nog niet helemaal zelf weet hoe het zo heeft kunnen lopen.
ik was me wasmand boven halen en ons jongste aanwinst was behoorlijk aan het vervelen.
toe ik me draaide om haar een tik onder de kont te geven werkte dat niet zo goed.
me een been bleef staan, me andere draaide met me heup mee maar ik voelde gelijk een raket van pijn in m been schieten en in me rug omhoog naar me schouder, met als gevolg dat ik me evenwicht verloor en daar lag ik op me linkerzij op de grond, dit deed zo veel pijn dat ik me tranen niet kon bedwingen.
het kosten me ruim een half uur om beneden te komen en de dokter te kunnen bellen want dat dat niet goed was begreep ik wel.
deze was er ook binnen 10 minuten, hoewel die 10 minuten als je pijn hebt heel lang duren.
het gevolg is dat ik er een ischias blessure aan over hield
dit heeft te maken met een zenuw die ischias word genoemd en vooral in je billen en been te voelen is bij een valpartij zo als ik dus had.
ook kan je in je onderrug er wel wat van voelen.
door de botontkalking was er ook vrees dat ik misschien scheurtje of iets anders had op gelopen in me heup maar dat viel gelukkig mee, hoewel ik er tot op heden nog steeds last van heb.
mede door pijnstillers en rustig aan doen valt de pijn in me rug wel mee, het is me heup die momenteel meer last geeft.
ik moet er rekening mee houden dat dit zo gaat blijven, kleine bijzaak van me val partij.
gelukkig werken me nieuwe medicijnen prima en kan ik voor het grootste gedeeld alles zelf doen zonder al te veel klachten.
een marathon lopen zat er toch al niet in maar nu met me heup helemaal niet meer.
ouder worden is normaal maar al die ongemakken mochten van mij weg blijven.

inmiddels is het nieuwe Cottonshall verhaal "loslaten" op het weblog te lezen.
er zijn nu 2 delen geweest en er zijn nog 2 delen te gaan.
ik ben ook al aan het werk met een nieuwe verhaal rond dit fictie dorp.
hier staat Adam Nichols in centraal.
Adam bied zijn hulp aan de mooie Ginger Harper, wat hij op dat moment niet weet dat zij bekend is als het pop idool Gigi.
hoe lang gaat het duren voor Adam daar achter komt?
na alle drukte rond haar tour geniet Ginger van de rust in Cottonshal en het gezelschap van Adam.
meer laat ik nog niet los over dit verhaal.
wel heb ik op dit moment 2 foto avi's gemaakt van het verhaal, ik kan niet zo goed kiezen welke ik ga gebruiken, dus ik speel met de gedachten om via google+, facebook en twitter een poll te maken waar jullie zelf kunnen kiezen welke jullie de mooiste vinden.
de avi met de meeste likes worden dan de foto avi bij het verhaal.
hier moet ik nog even verder over denken hoe ik dat nou het beste kan doen, met 3 verschillende pagina's is het misschien wat lastig tellen.
ik hou jullie op de hoogte als dit online komt.

nou, dat was het voor nu wel weer even.
er is nog genoeg in de planning om over te schrijven maar dat is voor later.

tot het volgende blog ....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...