woensdag 15 maart 2017

#postcrossing #49

hier zijn we weer met postcrossing van deze week en gelukkig met een blij stemming.
goed nieuws deze week, hoewel er nog kaarten zijn waar geen enkel teken van is vernomen, waren er gelukkig onderweg waar ik wel bericht van heb gekregen.
goed het zal geen verrassing zijn maar de kaart uit postcrossing 40 naar Rusland staat nu op expired, dit gebeurd na 60 dagen als de kaart nog niet is aangekomen of geregistreerd.
de ontvanger heeft vanaf nu nog 1 jaar de tijd om de kaart als nog te registreren.
denk even terug aan een tijdje geleden, toe kreeg ik een kaart die net één dag op expired stond binnen. er is dus nog hoop.
ik heb wel vaker kaarten naar Rusland, Moskou gestuurd en dat ging zonder problemen, dus wat hier de oorzaak van is, ik heb geen idee.

gelukkig, er is ook nog een kaart aangekomen!
vorige week donderdag kreeg ik het bericht dat de kaart uit postcrossing 47 naar Tsjechië was aangekomen na 9 dagen 1017 km te hebben gereisd.
een super leuk berichtje terug van de ontvangster, en erg leuk dat ze de groetjes deed aan me dochter.
die was echt blij verrast dat iemand aan haar had gedacht.
toch wel een opluchting als je zo een bericht krijgt, phff ... die is aangekomen!

gaan we gelijk door met de kaart die er deze week op uit is gestuurd.
ergens kreeg ik een lichte hartverschuiving bij het zien van het adres, deze kaart gaat namelijk naar ... Rusland.
oké, goed ... duimen dat deze wel gaat aankomen!
de kaart zal 1861 km reizen voor die bij de 14 jarige ontvangster terecht komt en nog een kleine tip: Sint Petersburg.
daar zullen jullie het mee moeten doen.
de ontvangster van deze kaart, is nog jong, me dochter is net een jaar ouder en die heeft deze kaart uitgezocht om te versturen.


en zo zijn we weer bijna aan het einde van postcrossing van deze week.
over 3 weken is het 1 jaar dat ik met postcrossing begon en dit weblog er rond.
en me dochter vond het wat eng, een vreemde die je adres krijg, die zag alleen maar nare dingen er van komen maar inmiddels is zij ook zeer enthousiast en staat te springen om als eerste het kaartje te lezen als we post krijgen.
we gaan er dus gewoon mee door, ergens maak je een reis over de wereld en je hoeft er de deur niet voor uit. ik ben met iedere kaart blij maar kaarten die iets vertellen of laten zien van het land vind ik altijd wel erg leuk.
genoeg geklets, we gaan er een eind aan type ... bedank weer voor jullie aandacht deze week en graag tot volgende week .....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...