woensdag 8 maart 2017

#postcrossing #48

nieuwe week nieuwe kansen is een gezegde hier in Nederland.
helaas wel een nieuwe ronde van postcrossing maar geen kaartjes voor deze dame!
vol verwachting klopt me hart nu naar kaartjes die zijn aangekomen en die ik mag ontvangen, dus please doe me een lol en laat dit wachten ophouden.
Rusland zit inmiddels op 57 dagen, nog 3 dagen tot expired. en dan verder hebben we nog Polen, China, USA en vorige week kwam er Tsjechiƫ bij.
ik ben altijd zo slim om de bonnetjes met de code nummers te bewaren en het enige wat ik daar op heb kunnen achter halen is dat de kaart zijn overgebracht naar de des betreffende landen en dat het daar nu in de handen van hun eigen postbezorging is. erg fijn maar dan moet het wel rond gebracht worden of misschien wel afgeleverd maar kaart nog niet geregistreerd.

goede even over op wat leuks.
deze kaarten heb ik nog weten te scoren toen ik een middagje met me dochter was gaan shoppen.
heel apart, kind zoek naar kleding en ik naar kaartjes om te versturen.
iets anders wat ik ook erg leuk vond was dit.
op de site van postcrossing vond ik dit blog over de jongen Alex. die helemaal op gaat in zijn hobby.
geweldig hoe hij er mee bezig heeft en zelf een kaart heeft hangen waar hij op aangeeft waar zijn ontvangen kaarten vandaan komen.
hier volgt de link van dat blog:

https://www.postcrossing.com/blog/2017/03/03/postcrossing-spotlight-zeby-from-new-zealand

geweldig hoe hij er mee bezig is en via de kaart maakt hij zijn eigen wereld reis thuis met de kaarten die hij heeft ontvangen.
ik hoop ooit ook een kaartje naar hem te mogen sturen, lijkt me geweldig om hem een kaartje te sturen van ons kleine dorpje in beeld op een kaart.
helaas hebben we het niet zelf in de hand waar we wat naar toe sturen dus het is af wachten of je zijn gegevens ooit krijgt om iets te mogen versturen.

gaan we door met de kaart van deze week.
waar gaat deze naar toe? deze kaart gaat naar Japan.
en ik heb deze keer de gegevens uitgeprint zodat het zeker goed te lezen moet zijn en geen verwarring kan zijn met me handschrift wat niet te lezen zou zijn.
ik hoop dus dat van deze kaart wel bericht gaat komen dat hij is aangekomen.
de ontvanger is een man en al boven de 60 jaar, weer een kleine tip.
verder is het weer afwachten.
misschien een schietgebedje dat de post dit keer vlotter is en wel de post afleverend en natuurlijk even de kaart registreren.

door dat er nu dus, met deze kaart mee, 6 kaarten onderweg zijn, woord me verstuur aantal klein.
op dit moment heb ik nog de mogelijkheid om 3 kaarten te versturen.
dus ik hoop echt dat er nu snel wat kaart aankomen en worden geregistreerd.
met nog 4 weken op de teller naar het 1 jarige jubileum van dit weblog zou het toch wel jammer zijn als ik die speciale eigen gemaakte thema kaart niet kan versturen.
dus duimen allemaal dat het goed gaat komen en dat in het blog van postcrossing 52 die kaart netjes kan worden verstuurd.
voor deze week bedank ik jullie weer voor het lezen, en ik ben er volgende week weer met een nieuwe editie en hopelijk overvol met kaarten die zijn aangekomen.
tot volgende week .....







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oefentherapie reuma komt mogelijk in het basispakket zorgverzekering

foto: Reuma magazine.nl De klachten van reuma verschillen per dag. De ene dag heb je bijna nergens last van, terwijl je de andere dag vergaa...