woensdag 1 maart 2017

#postcrossing #47

daar zijn we weer! en waar moet ik het over hebben?
het is erg rustig, buiten me wekelijkse kaart die ik verstuur heb ik niks ontvangen.

me teller staat momenteel op 43 verzonden, daar komen er nog 4 bij maar deze zijn nog onderweg en dus nog niet bij me totaal op geteld.
Rusland uit postcrossing 40 is nu 50 dagen onderweg,
Polen uit postcrossing 43 is 29 dagen onderweg,
China uit postcrossing 45 is 15 dagen onderweg en
Amerika van vorige week, postcrossing 46 is 8 dagen onderweg.
oké, China heeft best wel wat reistijd te gaan dus dat is nog even geduld hebben. voor Amerika denk ik dat nog een weekje te gaan is en dat deze er dan wel is.
maar Rusland en Polen daar heb ik nu toch wel twijfels bij, Rusland zit 10 dagen verwijderd van expired, dan kunnen ze binnen een jaar nog wel registeren.
Polen is me grootste vraagteken, waarom duurt die zo lang? binnen Europa is vaak binnen een week de kaart er wel en nu niet.
de kaart moest naar Torún, en dat bleek nadat ik het opgezocht echt geen klein dorpje te zijn ergens in de middle of nowhere.
de kaart van Rusland is gaan afreizen naar Moskou, vaker kaarten die kant op gehad, dus dat moest ook geen probleem zijn.
of hebben ze de kaart wel gehad maar hebben ze deze nog niet geregistreerd? ik schrijf het postcard ID altijd in de linker bovenhoek met een kader er rond!
er zit niks anders op dan maar weer te blijven wachten.

intussen sturen we gewoon weer een kaartje.
en deze week is dat deze kaart die gaat naar Tsjechië.
deze zal een afstand van 1017 km reizen voor dat de kaart bij de ontvangster op de mat valt.
klein tipje van de sluier, het is dus een zij die hem krijgt.


en dat was het dan weer voor deze week.
omdat het zo rustig is heb ik weinig te melden maar dat kan op eens veranderen.
de kaarten komen hopelijk nog een keer aan op hun bestemming en voor iedere kaart die je stuurt krijg je er één terug. dus het kan zo maar zijn dat deze week er wel kaarten gaan komen.
we wachten maar af, meer kan je niet doen.
intussen heb ik de kaart die op 5 april 2017 centraal staat al klaar liggen, een eigen ontwerp in het teken van het 1 jarige bestaan van dit weblog over postcrossing.
nog even geduld, 5 weken om precies te zijn en dan meer hier over.
voor nu, zo als altijd weer bedankt en graag tot volgende week .....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...