woensdag 22 maart 2017

extra blog: we zijn er even niet!



sorry, sorry, sorry!
helaas moet ik even het laten afweten.
ik heb voor de tweede keer wondroos en ik voel me echt niet goed genoeg om achter de laptop te zitten en blogs te schrijven.
ik heb last van koorts en door me medicijnen voel ik me moe en wil ik het liefste gewoon lekker liggen en slapen.
ik heb nog vol goede moed eerder me blog van postcrossing geschreven maar dat is het ook echt even voor nu, ik neem even een kort ziekte verlof en hoop snel weer opgeknapt te zijn.
vanaf volgende week, 28 maart hervat ik mijn blog weer zo als altijd.
ik zal dan ook meer laten weten over hoe het met me gaat en hoe ik dit keer weer met wondroos ben komen te zitten.
ik hoop dat jullie het kunnen begrijpen?

tot het volgende blog .....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...