zondag 19 maart 2017

cottonshall 7

ik ben intussen alweer begonnen aan een nieuw verhaal van Cottonshall. dat is dus het 7de verhaal alweer!
wie kan zich Adam Nichols nog herinneren? hij kwam voorbij in het 4de Cottonshall verhaal 'door de liefde geraakt'.
hoewel hij Davina Holt toen erg leuk vond is het tussen hun niet geworden wat hij hoopte.
in dat verhaal had ik als schrijf al besloten dat Jaxon en Davina een koppel werden.
pech voor Adam maar ik was hem niet vergeten.
in het 7de verhaal van Cottonshall krijgt hij een herkansing.

het verhaal in het kort:
de wereld kent haar als het popidool Gigi maar ze heet eigenlijk Ginger Harper.
ze wilde er gewoon even van tussen en nu staat ze met autopech op een onbekende plek en dan blijkt ook nog de batterij van haar mobiel plat te zijn. kan het nog erger?
op weg naar huis ziet Adam Nichols de dame in nood en bied haar hulp aan.
Adam is al ruim 8 jaar alleen met zijn zoon Tim, zijn vrouw liet hun achter omdat ze het gezinsleven toch eigenlijk niet zo zag zitten. samen hebben ze het beste er van gemaakt.
Adam werkt als leraar/schoolhoofd bij de kleine school van Cottonshall.
zonder problemen bied Adam Ginger aan een nachtje te blijven slapen, waar ze hulp kunnen regelen voor haar en de auto met pech.
Adam heeft duidelijk geen enkel idee wie Ginger eigenlijk is en Ginger twijfelt of ze haar alter ego wel verborgen moet of kan houden.
in Cottonshall lijkt ze rust te vinden zonder pers en dan bied Adam aan om een paar dagen te blijven. 

nou dit is in het kort even wat je kan verwachten maar ik heb even nog iets anders om te delen.



dit zijn twee foto avi's die ik heb gemaakt voor bij het verhaal maar ik kan dus niet zo goed kiezen welke ik nou wil nemen.
dus het is aan jullie welke foto jullie de leukste vinden.
om het niet altijd ingewikkeld te maken heb ik via de google+ pagina een poll gemaakt waar jullie kunnen stemmen.
hier volgt de link: 

up date 17 april:
gesloten! er kan niet meer gestemd worden!

laat maar weten dus welke jullie de mooiste vinden.
jullie kunnen stemmen tot 17 april 2017, dan wordt de poll verwijderd en laat ik jullie heel snel weten welke het gaat worden.
en het zou zo maar kunnen dat jullie dan gelijk de datums krijgen van wanneer dit verhaal online komt ... zou kunnen, ik hou het nog even spannend.
kiezen jullie eerst maar een foto avi voor bij het verhaal!

tot het volgende blog .....













Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen