woensdag 15 februari 2017

#postcrossing #45

🎈 🎉 40 Miljoen ansichtkaarten ! ðŸŽ‰ 🎈

HOERA!! de winnaar van de raadspelletje op postcrossing is bekend.
het gaat om een kaart die van uit Taiwan werd verstuurd naar Frankrijk. de kaart werd op 1 december verstuurd en is op 13 februari geregistreerd als de 40 miljoenste kaart.
meer kun je er over vinden in het blog van postcrossing zelf, hier volgt de link:

https://www.postcrossing.com/blog/2017/02/13/40-million-postcards#comments

gefeliciteerd aan de winnaars die de pakketjes kaarten van Cardcetera hebben gewonnen.
jullie hebben voorlopig weer een leuk voorraadje aan kaarten die je kan versturen met postcrossing.
heel veel plezier er mee!

en we gaan door met de gaan van zaken zo als iedere week hier met postcrossing.
dat is lekker makkelijk deze week want ..... ik heb niks ontvangen!
tja, ik heb het wel vaker gezegd dat kan gebeuren.
je heb een paar weken niks en dan op eens komen ze achter elkaar, iedere dag één of een paar te gelijk. het is altijd afwachten.

intussen zijn er nog wel wat kaart onderweg die ik verstuurd heb.
postcrossing 40: Rusland, nu 36 dagen onderweg.
postcrossing 43: Polen, nu 15 dagen onderweg en tenslotte
postcrossing 44: India, nu 7 dagen onderweg.
oké, India is te begrijpen die is van vorige week maar bij Rusland en Polen is het iets anders.
Rusland verwacht ik een van de komende dagen dat er wel zal zijn maar die van Polen had ik verwacht dat er wel sneller zou zijn.
ik heb het al vaker gezegd, je weet het eigenlijk nooit zeker hoe langer een kaart er over doet.
we wachten dus nog gewoon af, meer kunnen we ook niet doen.

gaan we maar door naar de kaart van deze week.
en deze kaart is deze week op de post gegaan! en is onderweg naar China.
de kaart zal 9396 km reizen voor die zijn bestemming heeft bereikt.
en ik schrijf altijd zelf het adres op de kaarten maar dit adres was best ingewikkeld met al de nummers van gebouwnummers en appartement nummers, verdieping nummers en de hele mikmak dat ik deze keer het adres maar heb uitgeprint, dan weet ik zeker dat het goed is.

de teller gaat intussen ook door richting het 1 jarige jubileum van het postcrossing weblog, over 7 weken is het zover.
er is een kaart ontworpen die in die week wordt verstuurt, na lang denken heb ik besloten dat ik alleen in postcrossing 52 deze kaart ga versturen.
zo blijft het toch uniek dat er één persoon is die deze kaart gaat ontvangen.
net als altijd noem ik verder geen namen alleen het land en de reisafstand die de kaart gaat afleggen.
dus noteer alvast maar als je het niet wil vergeten:
5 april 2017, 1 jarig jubileum postcrossing weblog!
voor deze week zit het er weer op, iedereen weer bedank voor jullie bezoekje aan dit weblog en graag tot volgende week .....












Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dingen die duurder zijn geworden in 2024

foto: Freepik Dat alles duurder wordt hoef ik je niet te vertellen.  Toch kan ik me voorstellen dat het fijn is om alles op een rijtje te he...