woensdag 1 februari 2017

#postcrossing #43

en daar zijn we weer!
ik val gelijk met de deur in huis om even iedereen te bedanken die via postcrossing mij afgelopen maandag hebben gefeliciteerd met me verjaardag.
van postcrossing zelf maar ook van een paar mensen waar ik eerder kaarten naar toe heb gestuurd, super lief dat jullie er aan hebben gedacht.

dat het super goed gaat met postcrossing is wel te merken.
binnenkort word de 40 miljoenste kaart die geregistreerd wordt verwacht en daar hebben ze voor de postcrossing leden een raadspelletje aan vast gemaakt.
kies een datum en tijd waar van jij denkt dat die 40 miljoenste kaart wordt geregistreerd en je maakt kans op een leuk setje van 40 kaarten van Cardcetera, de 4 opvolgende die er het dichtste bij zitten maken kans op een setje van 20 kaarten van Cardcetera.
kijk even op de volgende pagina voor meer info:

https://www.postcrossing.com/blog

is de eindstreep van 40 miljoen nog niet gehaald, dan kun je nog mee doen.
je moet dan wel een lid zijn van postcrossing!

met de kaarten zijn er van mijn kant niet zo veel onderweg, Rusland en Duitsland.
een niet zo grote verrassing is misschien dat de kaart van vorige week naar Duitsland naar 3 dagen en 354 km was aangekomen bij de ontvanger.
dan blijft Rusland over, die is al verzonden op 10 januari 2017, dus ik gok dat deze binnenkort wel op zijn juiste bestemming komt.

dan kreeg ik afgelopen week nog een erg mooie kaart binnen.
deze komt uit China en heeft er 61 dagen over gedaan over 8744 km.
de kaart staat één dag over het limiet van 60 dagen waarop een kaart als expired word beschreven.
als dit gebeurd kan je binnen 1 jaar de kaart nog registreren en in dit geval is de kaart we aangekomen maar dus net 1 dag over het limiet.
ik vind dit een erg mooie kaart, helaas kan ik de tekst op de kaart niet lezen maar ik gok dat het gaat over de afbeelding die er op staat.

en dat brengt ons weer aan de kaart van deze week, waar gaat deze kaart naar toe? dat zal ik je eens gaan vertellen.
deze kaart gaat naar Polen toe.
en heeft een reisafstand van 991 km om af te leggen voor de ontvangster hem heeft. het gaat dus om een zij.
ik heb even moeten speuren maar ik had nog niet eerder een kaart naar Polen verstuurd, wel een kaart uit Polen gekregen.
ik gok dat deze kaart binnen een week er wel zal zijn. maar je weet het nooit hoe het gaat verlopen. we zullen wel zien.


het is nog even vooruit kijken maar op 5 april 2017 komt postcrossing 52 online.
precies 1 jaar dat ik ben begonnen en bloggen over postcrossing.
voor die gelegenheid heb ik een kaart ontworpen die verstuurd gaat worden.
ik ben nog aan het twijfelen of ik deze kaart de hele maand april ga gebruiken om te versturen.
ik heb nog even tijd om te denken wat ik ga doen, ik hou jullie op de hoogte.
voor deze week iedereen bedankt en graag tot volgende week .....






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dingen die duurder zijn geworden in 2024

foto: Freepik Dat alles duurder wordt hoef ik je niet te vertellen.  Toch kan ik me voorstellen dat het fijn is om alles op een rijtje te he...