zondag 22 januari 2017

werkfoutjes #1

we kennen allemaal van die momenten dat je je afvraagt wat voor een idioot hier gewerkt heeft.
van die momenten waar je hoge twijfels krijgt aan de vakbekwaamheid van een persoon.
dit zijn een paar van die foto's waar bij je je kan afvragen of de persoon wel geschikt is om zijn of haar vak uit te voeren.
niet alle zijn vak fouten maar geven je toch vraagtekens, ook al is het lollig bedoelt.

deze is er zo een die lollig bedoelt kan zijn of gewoon omdat ze een rek nodig hadden waar ze deze schoenen in konden hangen.
het ziet er wel grappig uit maar of get ready for winter nou zo goed te linken is met slippers?
ik snappen dat je ze ergens kwijt wil maar misschien hadden ze beter iets over de tekst heen kunnen plakken.
iets met palmbomen of een strand, dan zou het iets meer passend zijn met de slippers dan deze winter tekst.




de monteur van dit stukje "vakwerk" moet denk ik eens hoog nodig een herhalingscursus in wiskunde of rekenen doen.
de maat kraan of wasbak komen niet echt overeen met elkaar lijkt mij zo. of de afstand is niet goed berekend.
hoewel ik eerder het idee heb dat deze kraan nergens goed te plaatsen valt.
misschien ergens een klein fabrieksfoutje er tussen geslipt?





om even in de wiskundige rekensfeer te blijven hebben we deze nog.
zijn deze deuren nou verkeerd opgemeten of zijn ze goed in de maat maar verkeerd op gehangen?
hoe dan ook totaal kansloos en zeker niet het soort wc wat ik zou gebruiken.
misschien dat de gene die dit deed ook even zijn ogen kan laten testen.
lijkt me overduidelijk een foutje die niemand gebruiken van wil maken. tja, sommige dingen zijn toch echt privé!




deze is misschien nog te overzien, zo lang de chocolade maar smaakt!
maar ik kan me voorstellen dat bij kinderen vragen kunnen komen.
de verpakking is overduidelijk sinterklaas maar de inhoud lijkt toch als twee druppels water op de paashaas.
misschien een gevalletje list en bedrog?
we verpakken oude paashazen in sinterklaas papier.






wat denk jij van deze werkfoutjes? lollig of is de verantwoordelijke een slecht werknemer.
2 en 3 zijn absoluut rond uit slecht werk. de andere twee zijn misschien nog wel grappig.
hoe dan ook, lol op je werk moet kunnen maar niet ten kosten van de vakbekwaamheid.
mensen verwachten kwaliteit voor hun geld en dat is bij de nummer 2 en 3 zeker niet het geval.
volgende week heb ik nog een rondje met van die werkfoutjes.

tot het volgende blog .....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...