woensdag 11 januari 2017

#postcrossing #40

zo ... de eerste week van 2017 zit er weer op.
hadden jullie nog voornemens voor dit jaar? zijn ze al gesneuveld of hou je je zelf er nog aan?
ik heb me niks voor genomen, gewoon doen zo als altijd en een van die dingen is lekker door gaan met kaartjes sturen en daar laat ik jullie weer in mee delen.

omdat het vorige week nog vakantie was hier in Nederland was ik met mijn dochter samen nog eens de stad in gegaan om wat rond te neuzen, en in mijn geval is dat kijken voor leuke kaarten.
en dat is gelukt! ik heb er weer een paar gevonden die ik wel leuk vond voor postcrossing.

afgelopen week ontving ik het bericht dat de kaart uit postcrossing 38 naar Duitsland was aangekomen, na een reistijd van 19 dagen en 667 km.
dit bericht was op een zondag dus ik denk dat de kaart er al eerder was maar omdat de ontvanger een adres gebruik waar uit op te maken is dat het een student betreft denk ik dat deze persoon na de kerstvakantie weer op haar studentenkamer was en daarom de kaart nu pas heeft kunnen registreren.
en dat maakt ook verder niet uit, het belangrijkste is dat de kaart is ontvangen.
verder is na 55 dagen en 3607 km te hebben gereisd de kaart die naar Rusland ging in postcrossing 33 ook aan gekomen.
ik begon al te vrezen dat dit een expired zou worden maar gelukkig is deze toch nog geregistreerd als aangekomen.
en daarmee zijn alle kaarten die nog in 2016 waren verstuurd aan gekomen!
de enige die nu nog openstaat is die van vorige week naar Amerika, maar dat is er al weer een van 2017.
zelf heb ik niks ontvangen aan kaarten.

door met de kaart van deze week.
deze kaart gaat naar Rusland en zal 2227 km afleggen voor de ontvanger hem heeft.
ik denk dat deze dame de jongste is waar ik tot nu toe kaarten heb gestuurd.
leuk dat er ook jongeren zijn die mee doen aan postcrossing.


en zo zijn we weer aan het einde van deze week gekomen.
we gaan de brievenbus weer in de gaten houden, misschien dat er deze week weer een kaartje komt?
maar als dat niet zo is geeft dat ook niet.
graag tot volgende week ...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...