woensdag 14 december 2016

#postcrossing #37

en hier zijn we weer met een nieuwe postcrossing!
is het bij jullie ook al een drukte voor de kerstplanning?
zorgen dat je je spulletjes op tijd hebt besteld enzo, en dan nog ergens tijd maken om die boodschappen te gaan halen.
je lijstje extra na gaan of je niks vergeet! je kan niet effe naar de winkel op de kerstdagen als je wat bent vergeten!
maar als je dan bij elkaar zitten dan vergeet je al die drukte en is het genieten. zo ver is het nog niet dus je hebt nog even tijd om je boel op orde te krijgen.

de kaart uit postcrossing 35 naar Tsjechiƫ is naar 9 dagen en 736 km te hebben gereisd op plaats van bestemming aan gekomen.
die zelfde dag nog kreeg ik later het bericht dat de kaart van postcrossing 31 naar China ook was aangekomen, na 37 dagen en 7914 km te hebben gereisd.

inmiddels heb ik ook wat kaarten ontvangen.
zo als het wel vaker gaat was er vorige week naar dat het blog online stond een kaartje binnen gevallen.
deze kaart komt uit Rusland en heeft in 10 dagen 2541 km gereisd voor dat ik hem had.
op de kaart staat een afbeelding heeft te maken met het boek 'Eugene Onegin' wat geschreven is door de Russische schrijver Alexander Pushkin in 1825.
altijd leuk as mensen iets van hun geschiedenis en cultuur met je delen.


een paar dagen later kwam deze kaart binnen.
een kaartje uit Amerika, en jullie weten(denk ik) intussen wel dat ik dol ben op Amerikaanse dingen.
de kaart heeft in 14 dagen 8523 km afgelegd voor dat ik heb kreeg.
bijzonder is dat deze mevrouw postcrossing doet voor haar jongste dochter die om medische reden kwetsbaar is.
op deze manier hoopt ze leuke kaartjes te ontvangen zo dat haar dochter toch een beetje dingen van de wereld kan zien.
dikke duim ophoog hier voor en ik hoop dat ze in de toekomst nog heel veel leuke kaarten mag ontvangen.

en dat was nog niet genoeg, er kwam nog meer!
deze kaart komt uit Duitsland en heeft niet zo ver hoeven reizen, in 5 dagen 375 km voor dat ik hem had.
het ziet er misschien vreemd uit, een kaart met het Capitool uit Washington DC maar verstuurd vanuit Duitsland.
de afzender had gelezen op me account dat ik Amerika leuk vind dus vandaar deze kaart.

en dan door met de kaart voor deze week!
deze kaart gaat naar Japan! en omdat ik deze niet voor de kerst daar verwacht, zelf niet nog voor de jaarwisseling heb ik een andere kaart als een kerstkaart genomen.
deze kaart gaat 9310 km reizen voor die in Japan is.
persoonlijk gok dat het wel 4 tot 5 weken kan duren voor die aankomt. we wachten het dus gewoon weer af.




met nog iets meer dan 1 week te gaan voor we kerstmis gaan vieren.
dit betekend dat er nog 1 keer  postcrossing is en dan zijn we er een weekje niet!
dus niet vergeten! in week 52 op 28 december geen postcrossing!
het eerst volgende blog zal zijn op woensdag 4 januari 2017, dit is dan ook gelijk het eerste blog van het nieuwe jaar.
dan wil ik ook even laten weten dat het blog van volgende week niet rond 09.00 uur online staat maar dit later wordt ivm een afspraak. het blog zal die dag rond 12.00 uur online staan!
en met deze mededelingen zijn we aan het einde van postcrossing voor deze week gekomen.
tot volgende week .....
                                     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...