donderdag 22 december 2016

fijne kerstdagen

over 3 dagen is het dan zo ver: kerst!
en ook ik ga me op deze dagen storten, samen met me dochter.
niet overdreven maar lekker met zijn twee, we hebben wat cadeautjes voor elkaar onder de boom en we hebben bijna al onze boodschappen al in huis.
morgen nog een dagje school voor me dochter en dan 2 weken genieten van vakantie.

vandaag is het ook het laatste blog voor 2016.
via instagram, twitter, google+ en de facebook pagina heb je nog 2 dagen te goed in me "12 dagen voor kerst" aftelling naar de kerst.
na de kerstdagen gaan we ons weer opmaken voor de jaarwisseling, dag 2016 en hallo 2017.
ik heb geen voornemens, ik leef gewoon door zoals ik nu doe, tenminste?
ik heb wel iets wat ik me heb voorgenomen maar daar ben ik eerder dit jaar nog al mee begonnen.
ik doe daar verder geen uitspraken over!

dan rest mij alleen nog dit:
fijne kerstdagen en een fijne en veilige jaarwisseling!


niet vergeten! vanaf vrijdag 23 december 2016 tot dinsdag 3 januari 2017 geen weblog! woensdag 4 januari 2017 zijn we weer online!

tot het volgende blog .... op 4 januari 2017!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...