woensdag 30 november 2016

#postcrossing #35

hoe moeilijk kan het zijn om ansichtkaarten te vinden in kerst stijl? nou best wel moeilijk.
de kaarten die je vindt zijn met een envelop en die vallen weer niet onder de regels die passen bij postcrossing.
en als je nog iets hebt gevonden dan staat de kerstgroet er in het Nederlands op, gokken dat de ontvangers door het plaatje begrijpen dat het een kerstkaart is of toch even verder zoeken?
begin er bijna een beetje gek van te worden! had ik nou die leuke kaarten maar gekocht die ik eerder tegen kwam maar dat was ergens in de zomer. vond ik zo raar overkomen om toen al kerstkaarten te kopen.
me dochter maar eens lief aan kijken en zelf wat kaarten in elkaar knutselen?
of toch niet? nee, want dan ga je boodschappen doen en wat kom je tegen? kerstkaarten die prima kunnen voor postcrossing!
me gek gezocht op kerstmarkten naar kaarten en ik vind er uiteindelijk gewoon in me eigen supermarkt.

deze week had ik wel bericht dat er een kaart was aan gekomen.
en zo als vorige week ik al zei was te verwachten dat de kaart voor Duitsland zijn bestemming heeft bereikt.
na 4 dagen en 244 km te hebben gereisd was deze bij de ontvangster aan gekomen.

en totaal niet verwacht maar wel erg leuk, kwam deze kaart afgelopen week binnen vallen.
een kaart uit Duitsland en heeft in 3 dagen 450 km gereisd voor dat ik hem had.
er beginnen dus langzaam aan weer kaarten bij mij binnen te vallen.

deze kaart gaat er deze week uit en ja, het is een kerstkaart.
het was even zoeken omdat de naam me niet gelijk duidelijk maakte waar dit nou was.
maar naar even zoeken op google bleek het Tsjechiƫ te zijn wat ook wel de Czeh Republice wordt genoemd.
dit kaartje gaat 736 km reizen voor de ontvanger hem heeft. ik durf niet te zeggen hoe lang het gaat duren maar ik gok op een week of twee.
het is voor mij de eerste keer dat ik een kaart stuur naar Tsjechiƫ.
wel heb ik kaarten van daar ontvangen.

en we tellen verder af naar de kerst en de jaarwisseling.
nog 4 weken en we zijn er al, wat kan de tijd toch snel gaan.
nog 3x postcrossing te gaan en dan zijn we er een weekje niet.
maar voor nu wil ik jullie weer bedanken en graag tot volgende week .....






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...