woensdag 23 november 2016

#postcrossing #34

en hier zijn we weer met een nieuwe postcrossing!
het is nog steeds rustig, geen kaarten ontvangen. de teller staat op 31 kaarten ontvangen en zelf heb ik, met de kaart van vandaag mee gerekend 35 verstuurd.
en dat op de 8 maanden dat ik hier mee bezig ben.
en dan is er nog steeds die ene kaart die ik naar Australiƫ (postcrossing 20) heb verstuurd, daar is nog steeds gen enkel teken van aankomst van gekregen. de kaart staat als verlopen maar tot augustus 2017 kan hij nog geregistreerd worden. ik blijft dus nog hoop houden dat hij opduikt.
hier volgt nog even een link naar de uitleg van postcrossing:

http://scoozie-mouse.blogspot.nl/2016/04/postcrossing-deel-1.html

dit was tevens het eerste blog wat ik rond postcrossing had geschreven.
ik blijft het nog steeds leuk vinden.
aankomende vrijdag ga ik met mijn dochter naar een kerstmarkt hier in de buurt. ik hoop daar een paar leuke kaarten te vinden die ik kan versturen nu we tegen de tijd van de kerst gaan komen.
en anders zal ik er zelf een paar moeten gaan maken, hoewel? misschien dat ik dat beter me dochter kan laten doen, die is daar iets handiger in als ik.

gaan we door met post voor deze week.
en dit is de kaart van deze week!
hij gaat niet zo heel ver, namelijk naar Duitsland.
de afstand die deze kaart gaat reizen is 244 km en ik gok op een dag of 3 Ć” 4 voor dat deze op de deur mat ergens gaat vallen.
omdat dit vrij snel al aan zal komen heb ik hier maar even geen kerstkaart voor opgezocht.
staat toch vreemd als je eind november een kerstkaart al krijgt.


en zo zijn we alweer zo goed als aan het einde van deze postcrossing gekomen.
nog 5 weken tot aan de kerst te gaan.
nog 4x een postcrossing op het weblog en dan een week niet!
niet vergeten dus! week 52 geen postcrossing!

dan wil ik jullie voor nu weer bedanken voor het lezen van dit weblog en volgende week zijn we er weer met een nieuwe postcrossing.
tot volgende week ....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...