woensdag 16 november 2016

#postcrossing #33

hier zijn we weer met een nieuwe postcrossing!
en ik val gelijk binnen met het bericht dat vorige week de kaart van Rusland was aangekomen.
na 16 dagen 2245 km te hebben gereisd was de kaart op plaats van bestemming.
en dat was redelijk snel in tegenstelling tot andere kaarten die de kant van Rusland zijn opgegaan.
deze week heb ik wederom niks ontvangen.

gaan we gelijk door met de kaart van deze week.
deze gaat naar Rusland en zal 3607 km afreizen voor hij op plaats van bestemming is.
het is verder weg dan de kaart die reeds ontvangen is dus ik denk niet dat dit ook zo snel zal aan komen, maar je weet maar nooit.

als ik zo naar de datum kijk en hoe lang de reistijd kan zijn denk ik dat we volgende week wel eens een kerstkaartje kunnen gaan versturen.
ik kijk hier wel even naar hoe de reistijd is en ook de datums vallen, moet wel redelijk overeen komen met de tijd van het jaar als je een kerstkaart stuurt.
staat ander zo raar, of niet?



met nog 6 weken op de kalender te gaan zijn we al aan het aftellen naar de kerst.
en daarom wil ik alvast laten weten dat er in week 52 geen postcrossing zal zijn!
op woensdag 21 december zal de laatste postcrossing zijn van 2016.
tijdens deze dagen zal er geen weblog zijn, ik vier de kerstdagen, me dochter is jarig en we zwaaien 2016 uit en verwelkomen 2017!
vanaf woensdag 4 januari zal postcrossing de eerste blog zijn van een hele nieuwe jaar op het weblog.
dus niet vergeten! geen postcrossing in week 52!

en met deze mededeling zijn we alweer aan het einde van postcrossing van deze week gekomen.
weer bedankt en graag tot volgende week .....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...