woensdag 26 oktober 2016

#postcrossing #30

postcrossing op zich is al erg leuk, kaarten versturen en afwachten hoe de ontvanger je kaart vind.
maar het terug krijgen van kaarten is net zo spannend.
en hier door ontwikkel je nog een nieuwe hobby, je zoektocht naar leuke kaarten om te kunnen versturen.
pas geleden vond ik nog leuke kaarten, kaarten waar je de binnenkant naar onder moet trekken zo dat je een nog leukere print ziet.
omdat ik niet zeker wist of ik dit wel wat vond voor postcrossing kocht ik er niks van, nu denk ik dat ik het toch had moeten doen.
dus dat betekend dat we de stad weer in moeten en toch een paar kaarten gaan kopen.
volgende week gaan we een dagje naar Den Bosch en daar zal zeker ook rond keken worden naar leuke kaarten om te versturen.
waar je eerst keek naar een souvenirtje om mee te nemen, kijk je nu of je kaarten kan vinden.

de kaarten die onderweg waren waren er maar twee.
ik heb  bericht gehad dat de kaart van vorige week naar Duitsland is aangekomen.
na 3 dagen en 348 km te hebben gereisd was deze er al, ik zeg al want de kaarten naar Duitsland zijn er altijd redelijk snel.
meestal krijg je bij zo een berichtje nog een berichtje van de ontvanger erbij met dank je wel of ze vertellen iets over hun zelf en waar ze wonen.
deze heeft de kaart geregistreerd en meer niet, oké ook goed. de kaart is aangekomen dat is het belangrijkste.
en 2 dagen later kreeg ik een super leuke bericht terug van de ontvanger van de kaart naar Amerika.
na 11 dagen en 7865 km had zij deze ontvangen.
fijn alles mensen iets vertellen overzicht zelf en de omgeving waar ze wonen, of gewoon blijk geven dat ze je kaart waarderen die je hebt gestuurd.
kaarten ontvangen heb ik niet, vorige week had ik daar al over uitgelegd waarom ik dat had verwacht.

door met deze week!
we hebben weer een kaart geschreven, de verleiding was groot om er twee te doen maar ik doe er toch maar één.
deze kaart gaat naar Rusland en de jonge dame die deze gaat ontvangen is me jongste ontvanger tot nu toe.
me dochter vond dit wel grappig omdat ze de zelfde leeftijd hebben.
de kaart gaat 2245 km reizen en ik gok weer op 3 á 4 weken voor deze aankomt.
zo als altijd is het weer afwachten. en dat doen we dan ook.



en zo zijn we aan het einde van postcrossing deze week gekomen.
je merkt wel dat het de ene week drukker is dan de andere keer, ik ben ook afhankelijk van de post die ik zelf krijg. en de komende weken zal het rustig zijn.
ik hoop met me uitstapje weer leuke kaarten te vinden die ik kan gaan versturen.
verder wens ik iedereen die eventueel iets met Halloween gaat doen heel veel griezelplezier!
maar voor nu, bedankt en graag tot volgende week ....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dingen die duurder zijn geworden in 2024

foto: Freepik Dat alles duurder wordt hoef ik je niet te vertellen.  Toch kan ik me voorstellen dat het fijn is om alles op een rijtje te he...