woensdag 5 oktober 2016

#postcrossing #27

en hier zijn we weer met een nieuwe postcrossing!
het was rustig, met kaarten krijgen dan.
voor de rest had ik genoeg te doen, was weer een beetje ren en vliegwerk voor mij.
maar toch nog één kaartje wat binnen kwam.

dit kaartje komt uit Duitsland.

toen ik de kaart ging registeren als ontvangen was ik wel even verbaast.
deze kaart heeft namelijk 482 km gereisd in 31 dagen! ik snapte dat even niet, meestal zijn kaarten die ik verstuur naar Duitsland of die ik heb gekregen er met een week of zo wel.
waarom heeft deze er dan zo lang over gedaan? dat antwoordt zullen we wel nooit te weten komen.

over de kaart van vorige week hoef ik niet veel te melden.
iedereen zal wel begrijpen dat die na een week nog niet op plaats van bestemming is.
waar ik me nu toch wel vraagtekens bij begin te zetten is de kaart uit postcrossing 20, die ging naar Australië en heeft tot nu toe nog geen enkel bericht opgeleverd dat deze er is aangekomen.
7 weken is toch wel heel lang? ik ben inmiddels gaan zoeken op de kaart waar de plaats ligt waar deze naar toe moest, dit is helemaal aan de oostkant van het land.
duurt het daarom zo lang? of is deze zoek in de post of misschien is er vergeten de kaart te registreren? laten we hoop houden dat deze kaart nog op duikt.

gaan we door met deze week, waar ga de kaart naar toe?
en deze week gaan we weer naar Duitsland, dit kaartje gaat 645 km reizen voor de nieuwe eigenaar hem heeft.
naar Duitsland duurt vaak niet lang dus ik gok dat eind deze week de kaart al op plaats van bestemming is.

ik weet niet of het jullie op valt maar de meeste kaarten die ik tot nu toe verstuur gaan naar Duitsland of Rusland.
hier wonen denken ik de meeste postcrossing mensen.
toch wel grappig om iedere maand je overzicht te zien en dan je totaal stand.
deze land hebben dus het grootste vlak van verstuurde kaarten.
en hier mee zijn we aan het eind van postcrossing voor deze week gekomen.
bedank weer en graag tot volgende week....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...