zondag 18 september 2016

vreemde tatoeage's

het afgelopen jaren heb ik al meerdere keren blogs geschreven over tatoeages.
ik zelfs wil nog steeds de tattoo van punt komma laten zetten maar op het moment zijn er even dingen die belangrijker zijn dan die tattoo.
je heb tattoo's die gewoon weg super mooi zijn, tattoo's die een sierfunctie hebben om bevoorbeeld je litteken te verbergen of iets wat symbool staat voor iets belangrijks.
maar je heb er ook die rond uit verschrikkelijk zijn en je hebt er waar bij je zelf alleen maar vraagtekens krijgt wat nou de bedoeling is van die tatoeage.
ik heb weer een paar van die tatoeage's op een rijtje gezet die ronduit bizar zijn.


tja .. wat moet je hier nou bij zeggen?
goed, de hele boel van vrouwen die mannen willen zijn of mannen die vrouwen willen zijn kan ik nog wel begrijpen.
deze is wat vaag voor mij: man/vrouw die een kat wil zijn of zo?
nee, ik kan hier nou geen link vinden die verklaard waarom deze tattoo.






oké, het grapje van het konijntje wat dan net in zijn holletjes is gekropen, die kan ik nog volgen en is een keer nog leuk maar deze even niet!
persoonlijk vind ik de tattoo nog erg lelijk getekend en gekleurd, sorry bij deze is dit een totale "FAIL".



dat geld ook voor deze, afschuwelijk!
hoe leuk het ook bedoelt mocht zijn, bretels op je lijf getatoeëerd en dan ook  nog op de duimen zodat het lijkt dat je ze onder de bretels steekt!
wie heeft deze tattoo ooit neer gezet? had je niet beter even een waarschuwing kunnen geven dat die gast totaal voor joker loopt.
laten we hopen dat hij niet van zwemmen houdt.







ik weet niet eens wat ik hier op moet zeggen!
op deze manier ziet het er wel grappig uit maar als je de tattoo zo op de arm zou zien dan snapt niemand de clue er van.
ik laat het er verder ook maar bij ... kijk maar wat je zelf vind.








tja ... deze is er een die je doet afvragen wat de herseninhoud is van de persoon.
de bon van McDonald's op je arm laten tatoeëren?
het verhaal hier achter is dat een 18 jarige jongen door zijn vrienden werd uitgedaagd een tattoo te zetten van een barbiepop, dat ging hem iets te ver en koos om dan maar zijn bon te laten tatoeëren.
fijne vrienden! een barbie is al te idioot voor woorden maar dit is nou ook niet echt super.

en zo hebben we weer een paar van die idiote tatoeage's gevonden.
er waren er nog veel meer, wat dacht je van een dikke man met een tattoo van een open mond op zijn buik, en de tekst "feed me' erbij.
sommige bedenken ook de vreemdste dingen op op hun lichaam te vereeuwigen.
er zullen in de toekomst nog wel meer van die tatoeage's voorbij komen die leuk, grappig, bizar of juist verschrikkelijk zijn.

tot het volgende blog ......
.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dingen die duurder zijn geworden in 2024

foto: Freepik Dat alles duurder wordt hoef ik je niet te vertellen.  Toch kan ik me voorstellen dat het fijn is om alles op een rijtje te he...