woensdag 14 september 2016

#postcrossing #24

ik val gelijk met de deur in huis ...
volgende week voor de #postcrossing #25!
het blijft toch grappige dat iets waar ik aan begon als proef om te zien of het echt werkt is uit gegroeid tot een vast onderdeel en een wekelijk blog.
het blijft altijd weer een verrassing als je een adres opvraagt waar jij een kaartje naar toe mag gaan sturen.
het enige wat ik soms moeilijk vindt is wat je nou moet schrijven.
ik hou het vaak standaard bij mezelf voor stellen en wat kleine feiten over waar ik woon of iets wat weer aansluit op de afbeelding van de kaart die ik verstuur.
toch blijft het leuk en nog leuker is als jij de gene bent die kaartjes ontvangt, vol verwachten wachten op de post! zit er wel of geen kaartje bij voor mij?

en dat brengt me dan gelijk door naar de orde van de dag.
na bijna 4 weken van stilte was er deze week dan (eindelijk) weer een kaartje.
deze kaart komt uit Rusland.
het kaartje heeft 2726 km gereisd in 12 dagen voor dat ik het vorige week woensdag op de deurmat had liggen.
verder heb ik deze week niks meer ontvangen.

dan nog even naar de kaart van vorige week, die ging naar Portugal. ik wist nog niet hoe lang dat kon gaan duren, was de eerste keer dat er van mij een kaart die kant op ging. maar dat gaat vrij snel kan ik je zeggen, in 2 dagen tijd was deze op plaats van bestemming. lekker snel dus!
dan is er nog de kaart die ik in postcrossing#20 naar Australiƫ heb verstuurt, deze is nog steeds onderweg. de kaart moet ergens in de omgeving van Sydney wezen.
we houden de moet er in.

gaan we door met deze week.
dit kaartje is gisteren op de post gegaan in de richting van .... Thailand.
en zal 9610 km reizen voor die ergens binnen gaat vallen.
hoe lang dat gaat duren is altijd weer maar afwachten, ik denk dat we wel een week of 3 Ć” 4 geduld moeten hebben.
de kaart heeft afbeeldingen van Steenbergen wat zo een 12 km van waar ik woon ligt.

en met deze kaart zijn we aan het einde van postcrossing van deze week gekomen.
volgende week dus de 25ste keer #postcrossing.
ik heb dus een week de tijd om voor deze keer een leuke kaart te zoeken die een beetje feestelijke is ofzo? ik kijk wel.
bedankt weer voor deze week en graag tot volgende week .....








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dingen die duurder zijn geworden in 2024

foto: Freepik Dat alles duurder wordt hoef ik je niet te vertellen.  Toch kan ik me voorstellen dat het fijn is om alles op een rijtje te he...