woensdag 17 augustus 2016

#postcrossing #20

en het is stil ... heel stil! stil met kaarten ontvangen bedoel ik dan.
hallo, welkom bij een nieuw blog van postcrossing, deel 20 alweer.
en de postbode loopt voorbij of als er nog wat in de bus wordt gestopt zijn het betalingsnota's.
de drukte van vorige week is nu om naar heel stil en dat had ik eigenlijk ook wel verwacht.
het was ook even niet normaal meer, 5 kaarten in één week. zo wel ik als me dochter wisten even niet wat ons overkwam. maar het was wel de week van de leuke post voor ons.
in totaal heb ik nu 21 kaarten gekregen en heb ik er zelf 22 verstuurd.
al die kaarten bij elkaar hebben 139.181 km gereisd. phff ... is al aardig wat!

goed terug naar de orde van de dag, deze week dus verder niks meer ontvangen.
van de kaarten die zijn verstuurd zijn nog geen berichten binnen dus Rusland en Amerika zijn nog onderweg, de kaarten die er naar toe gingen dan.
ik heb de stille hoop dat ze beiden in de loop van deze week wel op hun plaats van bestemming gaan aankomen. maar je weet het maar nooit met het versturen van post.
het loopt wel eens anders als dat je had verwacht.

deze week gaan we 16.722 km aan het totaal van reisafstand toevoegen.
deze kaart gaat naar Australië toe om deze km te maken.
de kaart gaat naar een zij toe, en zij is nog niet zo lang bezig met postcrossing.
maar deze kaart kan ze aan d'r ontvangen kaarten gaan toevoegen.





en zo zijn we gelijk aan het einde van postcrossing deel 20 gekomen.
misschien dat we volgende week weer wat kaartjes binnen gekomen die ik kan showen.
we wachten zo als iedere week maar gewoon af.
tot volgende week .....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...