zondag 28 augustus 2016

brutale dolfijn

In het sea world park in het Amerikaanse Orlando kun je de dolfijnen van heel dichtbij bewonderen.
in zo een geval kun je de kans niet laten lopen en zorgen dat je een paar mooie foto's voor thuis hebt.
dat gaat niet geheel risico vrij merkte de vrouw in deze video.
de vrouw staat dicht bij het bassin om de dolfijnen te fotograferen met haar I-pad, dan kom een dolfijn omhoog uit het water en wat er dan gebeurd ... kijk zelf maar even.



aan de reactie vermogen van de vrouw is niks mis, ze weet haar I-pad snel uit het wat te vissen.
of deze het nog doet is niet bekend.
duidelijk hoorbaar had de dolfijn wel lol in zijn actie!



en met deze toch wel grappige video loopt het aangepaste rooster wat er tijdens deze maand was af.
vanaf volgende week is het weer volgens het normale rooster 5x per week een weblog te vinden.
dit zal zijn op dinsdag,woensdag,donderdag,vrijdag en zondag.
helaas weet ik niet hoe lang ik dit rooster zal draaien, dit komt omdat ik met een scheur in de pees van me rechter schouder zit.
hier voor is een operatie nodig om te herstellen en ik weet nog niet hoe dit gaat verlopen.
in een blog wat komende dinsdag online komt vertel ik jullie meer hier over.
tot die tijd zal op woensdag postcrossing verschijnen en 1x per maand "spelletje spelen.
verder ben ik nog bezig om een nieuwe onderdeel te ontwikkelen voor het blog, als hier  meer over bekend is zien jullie dit vanzelf op het blog verschijnen.
de laatste week vakantie, volgende week gaan de scholen hier ook weer beginnen dus me dochter is ook weer de klos.
die zal ook weer het nodig te verwerken krijgen, mede door wat ik moet onder gaan maar ook omdat zij binnenkort bekeken gaat worden of zij een brace nodig heeft voor haar rug van wegen de scoliose.
het worden dus spannende tijd in hier in huis.
we houden goede moed en gaan in tussen door met onze dagelijkse dingen, al is dit soms erg pijnlijke. we houden jullie op de hoogte van hoe alles verder gaat verlopen.

tot het volgende blog ....
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...