woensdag 1 juni 2016

#postcrossing #9

hier zijn we weer met een nieuw blog van #postcrossing.
en ik wil gelijk beginnen om even een bericht wat ik via postcrossing op twitter kreeg hier te delen.
het betreft de kaarten die mensen versturen, ook ik doe het, kaarten met een envelop.
dit noemt men een greetingcard en vallen dus eigenlijk niet onder het postcrossing zo als het bedoel is.
het is de bedoeling dat je ansichtkaarten verstuurt zonder envelop!
ik weet wel zeker dat er meerder zijn dit ook wel eens doen, een greetingcard sturen in plaats van een ansichtkaart, en ik denk dat de ontvanger er net zo blij mee zal zijn.
maar hou er dus wel rekening mee wat voor kaart je stuurt.
ik zelf ben afgelopen week nog eens in de stad geweest om te zoeken naar leuke ansichtkaarten maar dat valt tegen, veel zij van die greetingcards.

dan zijn er natuurlijk nog steeds kaarten onderweg, dat waren er 4 om precies te zijn.
een naar Rusland (21 dagen onderweg), een naar Taiwan (14 dagen onderweg), een voor Finland (8 dagen onderweg) en een voor China.
deze laatste is inmiddels aangekomen, na 27 dagen en 8390 km is de kaart aangekomen.
ik was ergens toch wel bang dat deze kaart nooit zou aankomen maar tot me opluchting is hij er gekomen.

en deze week gaat er ook weer een kaartje bij mij hier de deur uit.
deze gaat 180 km reizen naar Duitsland.
van Duitsland weten ik nu wel dat met een beetje geluk de kaart er met 4 dagen al kan zijn.
ondanks dat deze dichtbij verstuurd word ga ik geen tweede kaart erbij doen.
eenvoudig om de reden dat er nog 3 onderweg zijn die best een eindje moeten reizen, oké Finland valt nog mee!


nou voor nu heb ik even geen meldingen van kaarten die ik heb gekregen.
maar je weet maar nooit wat er straks als de post komt nog op de mat kan vallen?
blijft toch iedere dag weer spannend als de post langst komt, zit er wat bij of niet?



en dan hier mee komen we tot een eind van #postcrossing van deze week.
tot volgende week ......
                                             









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...