woensdag 29 juni 2016

#postcrossing #13

weer een nieuwe week met #postcrossing, alweer de 13de editie.
ik begin het steeds leuker te vinden, blijft altijd weer een verrassing waar je een kaartje naar toe gaat sturen of waar je een kaart vandaan krijgt.
inmiddels is me ook duidelijk dat soms kaarten niet aankomen of dat ze niet worden geregistreerd.
na 60 dagen wordt de kaart dan als een soort van vermist opgegeven. de kaart kan binnen één jaar als nog worden geregistreerd als dit gebeurd. het komt wel eens voor maar niet echt vaak.

Finland was zo een kaart waar van ik vreesde dat die niet zou aan komen maar tot mijn verrassing kreeg ik gisteren het bericht binnen dat de kaart was aangekomen.
na 34 dagen en 1617 km te hebben gereisd is de kaart op plaats van bestemming.
en dan de kaart van vorige week, net als Duitsland was de kaart van vorige week naar Zwitserland erg snel op plaats van bestemming.
na 3 dagen en 549 km te hebben gereisd heeft de ontvanger laten weten de kaart te hebben gekregen.

dan kreeg ik vorige week, na het plaatsen van het blog weer een hele leuke kaart binnen.
eentje uit Rusland, na 2705 km te hebben gereisd in 20 dagen kreeg ik hem op me deurmat.
het blijft toch iedere keer weer leuk als je een kaartje ontvangt.
het is ook een stuk persoonlijker dan al dat digitale gedoe van berichten sturen.
me boek begint een aardige collectie te krijgen met hele leuke kaarten uit verschillende landen.





door met deze week, weer een leuk kaartje op de post gedaan.
deze week gaat hij weer niet zo ver, naar Duitsland.
na 639 km zal deze ergens in Berlijn moeten aankomen.
ik denk dat dat wel weer met een dag of 4 zal zijn.
we zullen zien en anders hoor je het volgende week wel weer in een #postcrossing blog.



me kaartenvoorraad begin intussen aardig in te krimpen dus ik moet maar in de stad hier vlakbij gaan winkelen voor wat nieuwe kaarten.
en dan die de standaard kaart met groeten uit maar ook gewoon leuke en grappige kaarten.
dit was het dan weer voor deze week, graag tot volgende week!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#379

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing.  en ik val gelijk met de deur in huis, vorige week had ik een kaart die naar Duitsland ging. De...