woensdag 8 juni 2016

#postcrossing #10

we zijn weer op het midden van de week en dat betekend dat het woensdag is, postcrossing tijd!
wat hebben we deze week allemaal gekregen of is er ontvangen door andere.

deze week kreeg ik bericht dat een eerder verstuurde kaart was aan gekomen.
in de de deel 6 van postcrossing stuurde ik er een naar Rusland en na 22 dagen en 2620 km gereisd te hebben heeft de ontvanger laten weten hem gekregen te hebben.
en zo als verwacht is de kaart van vorige week die naar Duitsland ging ook aangekomen, na 2 dagen en 180 km viel deze op de deurmat bij de ontvanger van de kaart.
dan zijn er nog twee kaarten onderweg of ze zijn nog niet geregistreerd, Taiwan en Finland.
we wachten dus nog af wat hier mee gaat gebeuren.


en gisteren viel er deze kaart op de deurmat.
een die uit Tsjechiƫ komt en in 5 dagen 848 km heeft gereisd voor die bij mij kwam.
verder is het vrij rustig op dit moment met ontvangen kaarten.
misschien omdat ik per week 1 kaart stuur en niet zo als er ook zijn die er 5 tegelijk versturen.
het moet wel leuk blijven! en leuk is het eigenlijk best wel.
post is zo veel leuker en een stuk persoonlijker als zo een kil emailtje.


deze week ga ik weer eens over de zee en dan in de richting van de USA, New Jersey om precies te zijn.
de kaart zal 5911 km reizen voor de ontvanger hem heeft reizen.
over de tijdsduur kan ik weinig zeggen, ik heb er al eens eerder een naar de USA gestuurd en die was er met een week. dus wie weet? misschien deze ook wel.
de kaart is deze keer een met wat afbeelding die passen bij de provincie waar ik in woon, strand, water, boten en niet vergeten de Zeeuwse lekkernij mosselen.
ik hoop dat hij of zij hem leuk vind.( ik weet wel wie maar ik hou het voor mezelf of het een man of vrouw is)


en dat was #postcrossing voor deze week weer.
tot volgende week!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kattenstreken#78

Welkom bij kattenstreken! Een blog waarin ik de foto’s deel met jullie van mijn 3 kleine monsters en het verhaal achter de foto’s. Soms grap...