donderdag 2 juni 2016

postcardchallenge

dat echte post krijgen zo veel leuker is dat weet ik nu wel door mee te zijn gaan doen aan postcrossing.
en ik blijf vandaag nog even in de kaartenwereld hangen.
ons eigen Nederlandse postbedrijf heeft ook een hele leuke actie gaande die ik even onder jullie aandacht wil brengen.
onder de deelnemers worden prijzen verloot waar onder een reisje naar London voor 2 personen.
postcardchallenge word door post.nl georganiseerd en houd het volgende in:

stap 1: schrijf kaarten
schrijf aan 5 personen een kaartje.
dit kan aan familie zijn of misschien een goeie vriend of vriendin het maakt niet uit aan wie je het stuur, het mag ook naar het buitenland zijn. (voor wie aan postcrossing mee doet is dat een makkie)
let op! postcards zijn dus de wel bekende ansichtkaarten, kaarten zonder envelop!
kaarten met een envelop erbij noemen ze greetingcards.
of het wat uit maakt weet ik niet maar ik zeg het maar even voor de zekerheid!

stap 2: deel je kaarten op sociale media
kaarten geschreven, dan maak je er een foto van en plaats je dit op sociale media, facebook, twitter of instagram met #Postcardchallenge erbij!
zo dat ze van post,nl  en andere het kunnen zien dat je kaarten heb geschreven.

stap 3: doe ze op de post
niet vergeten ze ook echt te gaan posten! maak er desnoods een foto van als je je kaarten post.

en dat is eigenlijk alles wat je moet doen om er aan mee te doen.
lekker simpel maar erg leuk om te doen.
wel zijn er even een paar dingen waar je op moet letten bij de sociale media's:
Facebook
doe je mee via facebook zet jezelf dan op 'aanwezig' op de facebook evenement en deel je foto met de #Postcardchallenge in het evenement.

instagram en twitter
deel je foto('s) met de #Postcardchallenge.
vergeet niet dat je account openbaar staat, anders kunnen ze van post.nl je foto's niet zien.

(bron: post.nl)
meer hier over kun je vinden op: http://www.postnl.nl/campagnes/postcardchallenge/

ik vind het een erge leuke actie en doe zeker mee.
en ik wil het wel zo eerlijk houden van me eigen kant dat ik me wekelijkse kaart van postcrossing er niet bij mee laat tellen.
dat je er prijzen mee kan winnen is wel leuk maar een kaartje sturen is zo veel leuker en een stukje persoonlijker dan zo een berichtje via twitter of facebook.
een kaartje is tastbaar en leuk, hang heb op je koelkast, iedere keer dat je in je koelkast moet zij zien je dat kaartje en zeker weten dat je een glimlach op je gezicht er van krijgt!

tot het volgende blog .....

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

postcrossing#383

Hallo en welkom bij een nieuwe postcrossing. Jaargang 8 alweer, daarmee is postcrossing het langslopende item hier op het blog.  Dat vond ik...